جشن «بیعت» با حضور پُرشور کرمانشاهی‌ها برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اجتماع بزرگ مردمی بیعت با امام عصر(عج) در مراسم عید بیعت عصر امروز پنجشنبه  در میدان آزادی شهر کرمانشاه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

تلاوت قرآن کریم با استفاده از آیاتی که نوید دهنده ظهور دهنده منجی بشریت است، شعرخوانی، مدیحه سرای، سخنرانی اساتید حوزه مهدویت، مداحی  و مناجات با امام زمان  (عج)و... از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای شهروندان بود.

,

, ,

مهدی احمدی نماینده موسسه مصاف در کرمانشاه در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مرصاد ، اظهار داشت: امسال برای سومین سال پیاپی جشن عید بیعت و استغاثه به امام زمان(عج) را برگزار می کنیم.

, مرصاد,

وی هدف از برپایی این جشن بزرگ را دستیابی به تمدن مهدوی در جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: آشنایی و شناخت امام زمان(عج) به مردم و جوانان، بیعت مجدد با آرمانهای ائمه و امام زمان(عج) و آماده کردن زیرساخت‌های ظهور از دیگر اهداف این برنامه است.

,

, ,

احمدی گفت: امروز برای ما بیانگر غدیر دومی است و در این روز قصد داریم با این امام همام تجدید بیعت داشته باشیم.

,

نماینده موسسه مصاف در کرمانشاه عنوان کرد: قرائت قرآن، استغاثه به امام زمان (عج)، سخنرانی با موضوع شناخت معارف مهدویت امام زمان(عج)، مسابقه، توزیع کتاب مذهبی، اجرای مولودی و... از ویژه برنامه‌های این جشن بزرگ است.

,

, ,

همچنین در حاشیه این جشن غرفه های سلامت و نقاشی کودکان با موضوع مهدویت دایر بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
جشن مردمی عید بیعت به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) امروز پنج شنبه همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.