چه بلایی سر روح الله زم در زندان آمد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: طراحی اصلی کانال آمدنیوز را سرویس‌های فرانسه، انگلیس و رژیم صهیونیستی با پشتیبانی عربستان انجام دادند. البته افرادی از داخل هم بودند، اما در حال حاضر سرویس‌های خارجی مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر و عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه پرونده زم، سرکرده کانال آمدنیوز، با امنیت کشور در ارتباط است، از ارائه اطلاعات بیشتر در این پرونده اجتناب کرد و گفت: باید موضوع آمدنیوز و پرونده روح‌الله زم فعلاً مدیریت شود، چون با امنیت کشور در ارتباط است و نباید اطلاعات آن منتشر شود.

,

دشمن در کشور شبکه جاسوسی راه انداخته است

, دشمن در کشور شبکه جاسوسی راه انداخته است,

او ادامه داد: دشمن در کشور شبکه جاسوسی راه انداخته است و زم بازیگر آن بود و نباید در حال حاضر به آن پرداخت. باید ابتدا تمامی ابعاد پرونده زم نمایان شود و بعد از آن اطلاع‌رسانی کنیم.

,

این نماینده اصولگرای مجلس در پاسخ این پرسش که چه کسانی از نهاد‌های مختلف با کانال آمدنیوز در ارتباط بودند گفت: نباید درباره این موضوع صحبت شود.

,

کانال‌های مشابه آمدنیوز رصد می‌شوند

, کانال‌های مشابه آمدنیوز رصد می‌شوند,

حاجی دلیگانی در مورد اهداف کانال‌های مشابه آمدنیوز گفت: قطعاً این کانال‌ها هم رصد می‌شود و در زمان مناسبی با آن‌ها برخورد خواهد شد. طراحی اصلی کانال آمدنیوز را سرویس‌های فرانسه، انگلیس و رژیم صهیونیستی با پشتیبانی عربستان انجام دادند. البته افرادی از داخل هم بودند، اما در حال حاضر سرویس‌های خارجی مهم است.

,

در گزارش، موضوعی مبنی بر رخ دادن اتفاقی برای زم در زندان اعلام نشد

,

او درباره اخبار مبنی بر وقوع حادثه برای زم در زندان گفت: در گزارشی که ارائه شد خبری مبنی بر اینکه برای روح‌الله زم در زندان اتفاقی افتاده باشد اعلام نشد

]
عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی درباره اخباری که مبنی بر وقوع حادثه برای روح الله زم در زندان به گوش می‌رسد، توضیحاتی ارائه داد.