آغاز جشن‌های مردمی هفته وحدت در پایتخت وحدت ایران اسلامی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا بختیاری در گفت وگو با عصرهامون گفت: به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و هفته وحدت و همزمان با ایام ربیع الاول، جشن های مردمی این هفته در پایتخت وحدت ایران اسلامی به طور ویژه در 7 شهر سیستان وبلوچستان آغاز خواهد شد که شروع این برنامه ها از روز شنبه(فردا) و در شهرستان چابهار می باشد.
 
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده جشن های محوری هفته وحدت در شهرستان های چابهار، سرباز، سراوان، ایرانشهر، زهک، زابل و زاهدان برپا می شود و رسانه ملی نیز در شبکه های مختلف سیما و شبکه استانی هامون این جشن ها را به صورت زنده روی آنتن می برد.
 
وی تاکید کرد: نکته مهم در برگزاری این جشن ها مردمی بودن آن است که هدف نهایی آن نیز ایجاد ساعات شاد و مفرح با اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی غنی ویژه خانواده های شیعه و سنی در استان است.
 
دبیر ستاد مردمی جشن های هفته وحدت سیستان وبلوچستان افزود: در قالب این جشن ها دیدار و دلجویی از خانواده های شاهد و ایثارگر، تجلیل از هنرمندان و ورزشکاران، اهدا جهیزیه به نوعروسان، اجرای موسیقی زنده و برنامه های شاد و مفرح و برگزاری ویژه برنامه های وحدت آفرین با استفاده از ظرفیت بومیان منطقه، طرح ریزی شده است که در قالب آن و با کنار هم نشستن مردم شیعه و سنی بار دیگر وحدت پایدار در استان و همزیستی مسالمت آمیز آنها به نمایش گذاشته می شود.
 
وی به همکاری سازمان هنری رسانه ای اوج اشاره کرد و افزود: یکی از شاخصه های خوب این جشن ها همراهی "کامیون سفیرآفتاب" است که با دارا بودن یک سن متحرک و مجهز شرایط برگزاری جشن ها را کیفیت دوچندانی می بخشد.
 
به گفته بختیاری؛ این جشن ها با همکاری و همیاری قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نیروی زمینی سپاه و سپاه سلمان استان، صداوسیما، ادارات کل میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد و وزارت کشور و سازمان هنری رسانه ای اوج برنامه ریزی شده است.
 
وی در پایان از همه مردم استان درخواست کرد تا در جشن های مردمی هفته وحدت حضور پرشوری داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
دبیر ستاد مردمی جشن های هفته وحدت سیستان وبلوچستان از آغاز ویژه برنامه های این هفته در پایتخت وحدت ایران اسلامی خبر داد.