انتخاب کاندیداهای نیروهای انقلاب در کرمانشاه با نظر مجامع شهرستانی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر علیرضا دودمان در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چند ماهی است در تهران تشکیل شده و اغلب نیروهای انقلابی مطرح کشور به یک همدلی و وفاق رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی تصریح کرد: در واقع شورای ائتلاف شبیه به یک جبهه از نیروهای انقلاب است و امید بسیاری داریم که در انتخابات پیش روی مجلس منشاء خیر و خدمات برای کشور باشند.

,

نایب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان کرمانشاه افزود: تمامی نیروهای جبهه انقلاب در طیف‌ مذهبی کشور با تفکرات و سلایق گوناگون در این شورا حضور دارند.

,

دودمان در مورد اهداف این شورا نیز بیان داشت: البته مهمترین هدف این شورا رسیدن به وفاق و وحدت در سراسر کشور برای پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده که بسیار مهم و حیاتی است.

,

نایب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان کرمانشاه در مورد برنامه‌های شورای استان نیز گفت: در استان هم چهار ماهی است  که شورا تشکیل شده و 11 حزب انقلابی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب، جمعیت رهپویان، کانون دانشگاهیان و ... در زمره این تشکل های سیاسی هستند.

,

دودمان گفت: شورای استان با 32 عضو تشکیل شده که 11 عضو آن اعضای حقوقی از همه احزاب انقلابی و بقیه عضو حقیقی هستند و با رای گیری انتخاب شده‌اند؛ 5 عضو مؤسس و 11 نماینده حقوقی در یک ساختار کاملا دموکراتیکی بقیه اعضا را انتخاب کردند.

,

وی با بیان اینکه شورا تاکنون جلسات متعددی برگزار کرده است، گفت: اعضای مجمع شهرستانها هم انتخاب شده اند؛ در حال تشکیل جمع 500 نفره در کرمانشاه و در شهرها نیز درصدد تشکیل جمع های 150 تا 200 نفره هستیم تا بتوانیم کاندیداهای انقلابی را با همین ساختار دموکراتیک انتخاب کنیم و بعد هم نظرسنجی‌ها را داریم.

,

نایب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان کرمانشاه تصریح کرد: جو همدلی خوب و امیدوارکننده ای در استان کرمانشاه وجود دارد؛ هیچ‌یک از اعضای شورا برای علائق شخصی خود کار نمی کند و نظر غالب اشخاص حقیقی و حقوقی این است که انشالله به نتایج خوبی برسیم.

,

دودمان در پایان تصریح کرد: هدفگذاری ما این است، امید داریم و از خدا طلب یاری می کنیم تا در انتخابات آتی جبهه انقلاب و اسلام و پیروز باشند.

,

انتهای پیام/

]
نایب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان کرمانشاه با تاکید بر وفاق نیروهای انقلابی در استان، از انتخاب کاندیداهای انقلابی کرمانشاه با نظر مجامع شهرستانی خبر داد.