افتتاح اولین بیمارستان سوختگی غرب کشور در کرمانشاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا بهمن روشنی در گفتگو با مرصادنیوز، اظهار داشت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه بیست و یکم آبان ماه به منظور افتتاح  اولین بیمارستان سوختگی غرب کشور به کرمانشاه سفر می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز،,

وی افزود: بیمارستان سوختگی گلستان دارای  ۵۰ تخت خواب شامل ۳۸ تخت جراحی و بستری و ۱۲ تخت ویژه در سه طبقه برای انجام جراحی های  ترمیمی و سوختگی به بیماران استان و استان های همجوار خدمات رسانی می کند.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: در این بیمارستان بخشهای مختلفی شامل اتاق عمل، بخش ویژه، بخش بستری، اورژانس و کلینیک در محل مجتمع بیمارستان امام رضا(ع) احداث شده است.

,

این مسئول گفت: ۵۵ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر مقام معظم رهبری به منظور احداث بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سوانح و سوختگی گلستان اختصاص یافت.

,

وی گفت: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سوانح و سوختگی گلستان به عنوان مرکز سوانح و سوختگی به بیماران ارائه خدمت می کند در حالی که پیش از این خدمات سوختگی در بخشی از بیمارستان امام خمینی(ره) انجام و بیماران ناگزیر از مراجعه به استان های دیگر بودند.

,

روشنی با تاکید بر اینکه درصدد هستیم بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سوانح و سوختگی گلستان به عنوان قطب منطقه ای غرب ارائه خدمت کند، بیان کرد: همچنین در تلاش هستیم این بیمارستان در بلندت مدت برای ارائه خدمات به بیماران بین الملل خدمات رسانی کند.

,

انتهای پیام/

]
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: اولین بیمارستان سوختگی غرب کشور سه شنبه با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری می‌رسد.