حسین فریدون زندان رفت، صدای "آشنا"ی بگم‌بگم‌ها بلند شد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز ، سالها است که تخلفات و جرم‌های حسین فریدون بر آگاهان آشکار شده بود؛ دکتر زاکانی چند سال قبل پرده از تخلفات او برداشت و خواستار محاکمه او شد. مدتها به طول انجامید تا بالاخره در دوران حجت الاسلام رییسی قانون و عدالت درباره او اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

برخوردهای عدالت گسترانه و دیگر اقدامات حجت الاسلام رییسی حتی از سوی بسیاری از کسانی که از لحاظ سیاسی با او همراه نبودند مورد توجه و تقدیر قرار گرفت اما بدیهی بود که این به زندان رفتن برای او و احیانا کشور بدون تبعات نخواهد بود!

,

به نظر می آید اولین پرده از تبعات زندان رفتن برادر رییس جمهور محترم در حال بالا رفتن است. کسانی که ده ها میلیارد دلار ارز و طلا را با تصمیمات غلط بر باد دادند و جیب دلالان و رانت خواران را با این تصمیمات پر کردند، اگر امروز خواهان معرفی کسانی باشند که پیش از این دولت، همانند دولت تدبیر و امید با تصمیمات غلط باعث ضایع شدن چند میلیارد دلار شده اند و البته محاکمه هم شده اند چندان عجیب نیست!!

,

برخی عزیزان باید امروز پاسخگو باشند و راه فرار پاسخگویی از بر باد دادن ده ها میلیارد ارز و طلا و بیچاره کردن خیل عظیمی از مردم و کاهش خیره کننده ارزش پول ملی، گفتن همین گونه حرفها و زیر سوال بردن اقدامات رییس قوه قضاییه است و اگر برخی از این بزرگواران از آقای رییسی مطالبه عدم رسیدگی به پرونده هابیل و قابیل را هم داشته باشند و او را بخاطر رسیدگی نکردن به آن پرونده محکوم کنند!! هم چندان عجیب نیست زیرا بر آگاهان آشکار است مساله چیز دیگریست.

,

قطعا هر تخلفی صورت گرفته است به مرور باید قوه قضاییه به سراغ آن برود و در این زمینه وقت را تلف نکند.

,

یکی از این موارد قانون رسیدگی به اموال مسئولین است. باید مشخص شود چگونه برخی از مسئولین از جمله مسئولینی در دولت تدبیر و امید در دورانی کوتاه که غالب آن را هم در خدمت دولت بوده اند به هزاران میلیارد تومان سرمایه دست یافته اند؟!

,

باید رسیدگی شود که تصمیمات چه کسانی منجر به سقوط آزاد ارزش دلار، بیچارگی طیف نه چندان کم شمار هموطنان و بر باد رفتن دارایی های کشور شده است؟!

,

البته ما می دانیم که تصمیمات غلط و بعضا خائنانه در برهه های مختلف فراوان از این دلارها بر باد داده و در جیب کسان ریخته است و از قوه قضاییه می خواهیم عادلانه و بدون فوت وقت به آن ها رسیدگی کند، اما می دانیم که مقاومت در اجرای قانون هم کم نیست و صدای اطرافیان متخلفین، هم بلند است و هم رسانه و تریبون در اختیار دارند و هم سعی می کنند با سر و صدا خط اجرای قانون را کم رنگ کنند.

,

اینها را می دانیم و می دانیم به زندان رفتن امثال برادر متخلف رییس جمهور، تبعاتی برای دستگاه قضا و احیانا حواشی بی پایانی برای کشور دارد. می دانیم!

,

*محمدامین بهرامی

,

انتهای پیام/

]
اولین پرده از تبعات زندان رفتن برادر رییس جمهور محترم در حال بالا رفتن است؛ البته می‌دانیم که به زندان رفتن امثال برادر متخلف رییس جمهور، تبعاتی برای دستگاه قضا و احیانا حواشی بی پایانی برای کشور دارد.