اعزام ۱۷۶ دانش‌آموز دختر اراکی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سرهنگ پاسدار محمدتقی امینی جانشین سپاه ناحیه اراک در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور در گفتگو با گفت: ۱۷۶ نفر از بسیجیان دختر اراک صبح امروز در قالب چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب, .,

امینی افزود: زائرین در طول مدت حضور خود، از برخی مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار، معراج شهدا و ... بازدید خواهند کرد.

, .,

جانشین سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای زائرین در طول این سفر معنوی تدبیر شده است، گفت: در این راستا تهیه و توزیع بروشور، اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و اهداء جوایز برای بهره‌مندی هرچه بهتر زائران در نظر گرفته‌شده است و تلاش شده که اردوهای راهیان نور با بهترین کیفیت نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

, .,

جانشین سپاه ناحیه اراک بیان کرد: همچنین ۱۷۶ نفر از برادران هم ۲۲ آبان ماه در قالب چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام می شوند.

,

وی با اشاره به اینکه امسال در مجموع ۱۵۰۰ نفر از اراک به مناطق عملیاتی اعزام می شوند گفت: از این تعداد ۶۵۰ نفر از خواهران و مابقی از برداران خواهد بود.

,

امینی در خاتمه حضور گسترده مردم در یادمان های شهدا را نشانه عشق و علاقه آنها نسبت به مکتب شهدا دانست و گفت: وجود برنامه ها و تبلیغات فرهنگی از ملزومات این حرکت عظیم فرهنگی است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
جانشین سپاه ناحیه اراک گفت: ۱۷۶ دانش‌آموز دختر اراکی در قالب اردوی راهیان نور صبح امروز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.