اجرای طرح خطوط عابر پیاده سه‌بعدی در اصفهان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سرهنگ محمدرضا محمدی در جلسه شورای ترافیک استان گفت: در سال جدید توفیقات خوبی در زمینه کاهش جان باختگان ناشی از تصادف موتورسواران به دست آمده، اما در زمینه جان باختن عابران پیاده هنوز دغدغه جدی داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه بیشتر عابران پیاده ای که جان خود را از دست داده اند افراد کهن سال هستند اظهار داشت: بایستی رانندگان در هنگام رانندگی در درون شهر با دقت بیشتری به رانندگی بپردازند، همیشه سرعت مطمئنه را رعایت کرده و مراقب عابران کهن سالی باشند.

,

سرهنگ محمدی با بیان اینکه عابران پیاده سهم قابل توجهی در جریان ترافیک و تصادفات درون شهری دارند، اجرای خطوط عابر پیاده سه بعدی در کلانشهر اصفهان را در افزایش ایمنی عابران پیاده تاثیرگذار عنوان کرد.

,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: این خطوط می توانند در آرام سازی جریان ترافیک مؤثر بوده و جایگزین مناسبی برای سرعت کاه ها باشند که امیدواریم ان شاءالله با همکاری شهرداری اصفهان این طرح به زودی در اصفهان اجرایی شود.

,

انتهای پیام/

]
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از افزایش ایمنی عابران پیاده با اجرای طرح خطوط عابر پیاده سه بعدی در کلانشهر اصفهان خبر داد.