وعده ۱۵ساله اتصال کردستان به راه‌آهن سراسری سال آینده محقق می شود!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامە وبودجە برای سفری یک روزە وارد فرودگاە سنندج شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی هنگام ورود بە فرودگاە سنندج در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر برای راە آهن همدان بە سنندج ۳۲۰ میلیارد تومان تخصیص وبە حساب واریز شدە است.

,

وی افزود: پروژە راە آهن هم اکنون در سە قطعە در حال ساخت توسط پیمانکاران است و به فضل الهی تا پایان سال آینده سنندج به راه آهن سراسری وصل خواهد شد.

,

نوبخت همچنین آغاز ساخت سە هزار واحد مسکونی برای محرومین استان در شهرها و روستاها را دیگر اتفاق مهم در این سفر خواند وگفت: هزار واحد مسکونی در شهرها توسط کمیتە امداد حضرت امام و دو هزار واحد مسکونی روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث می شود.

,

بازدید از روند پیشرفت گردنە صلوات آباد سنندج، واگذاری منزل مدد جویان و کلنگ زنی و آغاز احداث هزار واحد مسکن شهری محرومین وآغاز عملیات اجرایی دو هزار واحد مسکونی روستایی برای محرومین از جملە برنامەهای نوبخت در سفر بە کردستان است.

,

همچنین از پروژە راەآهن همدان بە سنندج و سد سیازاخ و سد آزاد بازدید خواهد کرد.

,

شرکت در جلسە شورای برنامە ریزی استان پایان بخش سفر یک روزە دکتر نوبخت بە کردستان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: پروژە راە آهن هم اکنون در سە قطعە در حال ساخت توسط پیمانکاران است و به فضل الهی تا پایان سال آینده سنندج به راه آهن سراسری وصل خواهد شد.