به دنبال دانه درشت های قاچاق در کشور هستیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: هرمزگان یک استان استراتژیک برای جمهوری اسلامی از حیث مرزی بودن، دارا بودن دریا، منابع و ذخیره های دریایی و زمینی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده ناجا با بیان اینکه بعد از دفاع مقدس نیز درب شهادت بر روی نیروی انتظامی باز است، گفت: نیروی انتظامی بیش از 13 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: نیروی انتظامی بیش از 13 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده که هشت هزار شهید در دفاع مقدس و پنج هزار تن در مبارزه با سوداگران مرگ و ایجاد امنیت تقدیم انقلاب شده است.

,

اشتری تصریح کرد: نیروی انتظامی بیش از 30 میلیون خدمت در سال ارائه می دهد که یکی از نمونه های آن خدمات رسانی در مرزهای چهار گانه در زمان اربعین بود.

,

وی عنوان کرد: در ایام اربعین حدود ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر ایرانی از مرزها تردد کردند و حدود ۳۰۰ هزار نفر اتباع خارجی که در یک مدت زمان خاص به آن‌ها خدمات دادیم و در یک ۲۴ ساعت ۶۰۰ هزار نفر تردد داشتیم که در دنیا بی سابقه است اما با لطف و عنایت خداوند و اهتمام همکاران به خوبی آن را پشت سر گذاشتیم.

,

فرمانده ناجا گفت: اربعین امسال تردد 74 درصد زائر ایرانی، 35 درصد زائر خارجی، 25 درصد خودرو افزایش یافته و کاهش تصادفات وجود داشت.

,

اشتری با بیان اینکه در اربعین امسال دو میلیون گذر نامه صادر شده است، گفت: دو روز پیش که محضر حضرت آقا بودم از اقدامات ناجا در اربعین امسال راضی بودند.

,

وی افزود: در زلزله و سیل نیروی انتظامی جز اولین دستگاه هایی است که برای خدمات رسانی در صحنه حاضر می شود.

,

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه خط قرمز ناجا امنیت مردم است، بیان کرد: با جرائم خشن به شدت و قاطعیت برخورد می شود و آمار ها نشان دهنده کاهش آن در سراسر کشور است.

,

اشتری با بیان اینکه ما به دنبال دانه درشت های قاچاق در کشور هستیم، گفت: مبادی رسمی و موضوعات درشت مد نظر قرار دارد و در سال های اخیر پرونده های بزرگی تشکیل شده که کسانی در استان و کشور وجود نداشتند ولی سود قاچاق به جیب آنها می رفت.

,

وی خاطر نشان کرد: برای رونق تولید و حمایت از تولید کنندگان باید با قاچاق های ورودی و خروجی برخورد شود.

,

انتهای پیام/

]
سردار اشتری با بیان اینکه ما به دنبال دانه درشت های قاچاق در کشور هستیم، گفت: مبادی رسمی و موضوعات درشت مد نظر قرار دارد و در سال های اخیر پرونده های بزرگی تشکیل شده که کسانی در استان و کشور وجود نداشتند ولی سود قاچاق به جیب آنها می رفت.