نتایج آزمون عملی استخدامی‌های آتش نشانی‌های استان زنجان چه شد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نتایج آزمون عملی استخدامی های آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: به دلیل اینکه چند استان نتایج را ثبت نکرده اند اعلام نتایج چند روز دیگر طول خواهد کشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه اعلام نتایج 4 یا 5 روز دیگر زمان می‌برد، ابراز کرد: این نتایج توسط سازمان شهرداریها اعلام خواهد شد.

,

مدیرکل امور شهری استانداری زنجان بیان کرد: برخی از استانداری ها آزمون را خودشان برگزار کرده و مرکز آزمون جهاد دانشگاهی این کار را انجام نداده و این تعدد مراکز برگزاری ازمون باعث شده تا اطلاعات تکمیل شود و از طرفی این آزمون به صورت متمرکز در یک زمان برگزار نشده است.

,

وی با اشاره به اینکه آزمون علمی در استان زنجان با حضور 1760 نفر برگزار شد، عنوان کرد: این آزمون توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد و بعد از برگزاری ازمون علمی سه برابر ظرفیت که حائز رتبه برتبر بودند برای آزمون عملی دعوت شدند.

,

محمودی با بیان اینکه شرایط و صحت مدارک این افراد برای حضور آزمون علمی بررسی شد، خاطرنشان کرد: آزمون عملی نیز در آیتم های مختلف برگزار و اکنون نیز منتظر اعلام نتایج از طرف سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی هستیم که به صورت سراسری اعلام خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه در کل 35 نفر در استان جذب خواهند شد، گفت: امکان دارد در برخی از پستها نفرات شرکت کننده حائز امتیاز لازم نباشند که برای این موضوع نیز سازمان راهکار داده که از طریق این راهکار انتخاب خواهند شد.

,

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان اظهار کرد: 25 درصد در این استخدام ها سهم جامعه ایثارگری است. 

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل امور شهری استانداری زنجان ‏زمان اعلام نتایج آزمون عملی استخدامی‌های آتش نشانی‌های استان زنجان ‏را اعلام کرد.