شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اعلام موجودیت کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که جمعی فراگیر از چهره های ملی، مسئولان احزاب و تشکل ها و چهره های انقلابی با تاکید بر حضور زنان و جوانان است، رسما اعلام موجودیت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در بیانیه اعلام موجودیت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که توسط محسن پیرهادی، سخنگوی این شورا در اختیار رسانه ها قرار گرفت، آمده است:  

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

«راه طی‌شده فقط قطعه‌ای از مسیر افتخارآمیز به سوی آرمانهای بلند نظام جمهوری اسلامی است. دنباله‌ی این مسیر که به گمان زیاد، به دشواریِ گذشته‌ها نیست، باید با همّت و هشیاری و سرعت عمل و ابتکار شما جوانان طی شود. مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان، فعّالان جوان، در همه‌ی میدانهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت، باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیّت دهند، از تجربه‌ها و عبرتهای گذشته بهره گیرند، نگاه انقلابی و روحیه‌ی انقلابی و عمل جهادی را به کار بندند و ایران عزیز را الگوی کامل نظام پیشرفته‌ی اسلامی بسازند.»

,

فرازی از بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب

, فرازی از بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب,

کشور ما، پس از 40 سال پایمردی ملت بزرگ ایران و در سایه رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، به جایگاهی رفیع و نقطه ای تاریخی دست یافته است. پیشرفت ایران عزیز ما، در برخی حوزه ها همچون مردم سالاری، استقلال سیاسی، شتاب علمی و قدرت بازدارندگی، اعجاب جهانیان را برانگیخته و از سوی دیگر، در برخی زمینه ها همچون اقتصاد ملی و کارآمدی اداری، با نقطه مطلوب، فاصله ای طولانی و البته پرشدنی دارد. بر همگان مبرهن است که امروز، دیگر زمان آزمون و خطا نیست. در این دوران گذار از تثبیت انقلاب اسلامی به تشکیل جامعه ای تمدن ساز، باید بیش از هر زمان دیگری، تمام توان و ظرفیت کشور، صرف پیشبرد امور مردم، اعتلای راهبردها، کارآمدسازی ساختارها، بهینه سازی فرآیندها و بازنگری در مسائل و نقصان ها باشد.

,

اکنون تا کلید خوردن مراحل اجرایی و قانونی اولین انتخابات در دوران گام دوم جمهوری اسلامی ایران، زمان زیادی نمانده است. مجلس شورای اسلامی، ریل گذار کشور و در راس امور است و باید عصاره فضایل ملت باشد. مجلس کارآمد، دولت را پاسخگو می کند و از همین روست که به نظر می رسد نقطه آغاز تحول در نظام مدیریتی کشور، مجلس شورای اسلامی باشد.

,

نظر به موارد پیش گفته، چندین ماه است که جمع بزرگی از چهره های ملی، شخصیت های کشوری، مسئولان و فعالان احزاب سیاسی، چهره های رسانه ای جریان انقلاب و بانوان و جوانان فعال و انقلابی گرد هم آمده و با برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و هماهنگی و دعوت از تمام اضلاع جریان انقلاب، «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی» را تشکیل داده اند. وحدت فراگیر، تاکید بر حضور جوانان و اهمیت ویژه برای فعالیت بانوان از مهم ترین شاخصه های این ائتلاف است، به طوری که بیش از نیمی از اعضای شورای ائتلاف را جوانان و زنان تشکیل داده اند. همزمان با تهران، اجزا و بدنه ائتلاف فراگیر نیروها انقلابی در شهرستان ها در حال شکل گیری است. تاکید بر حق تصمیم گیری استان ها و شهرستان ها و نفی تصمیم گیری از مرکز برای نامزدها، از اساسی ترین رویکردها و دیدگاه های شورای ائتلاف است.

,

از دیگر اصول محوری، نفی سهمیه بندی برای تشکل ها و جریان های سیاسی و استفاده از مطالعات علمی در حوزه انتخابات و مطالبات مردم است. شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، با ایجاد یک هیئت اجرایی کارآمد و و تشکیل کارگروه های فعال زیر نظر شورا، ضامن پیشبرد امور بر اساس شاخصه های پیش گفته است. مسلما بزرگ ترین سرمایه این شورا، همراهی عموم ملت انقلابی ایران اسلامی و به ویژه جوانان خواهد بود.

,

محسن پیرهادی – سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

, محسن پیرهادی – سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی,

انتهای پیام/

]
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که جمعی فراگیر از چهره های ملی، مسئولان احزاب و تشکل ها و چهره های انقلابی با تاکید بر حضور زنان و جوانان است، رسما اعلام موجودیت کرد.