بدبین کردن مردم به نظام گناهی نابخشودنی است/ پس از تغییرات در قوه قضائیه شاهد سرعت گرفتن مبارزه با فساد هستیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله حضرتپور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اراده جدی دستگاه قضایی کشور برای مبارزه با فساد مدیران، اظهار داشت: کشور برای تداوم اعتماد ملت به دولت و نظام، به مبارزه جدی با فساد نیاز دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، افزود: امروز بدبین کردن مردم به نظام یک گناه نابخشودنی است، خوشبختانه جریان مبارزه با فساد با آمدن آقای رئیسی سرعت گرفته است.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، که به عنوان اولین نماینده مجلس لیست اموال خود را در سامانه ثبت اموال مسئولان قرار داده، عنوان کرد: موضوع ارائه اموال از سوی مسئولین هم یک اتفاق مبارک است، چرا که شفافیت راه مبارزه با فساد و جلب اعتماد مردم است.

,

وی، ادامه داد: بنده در افتتاح سامانه ثبت اموال در مجلس، اولین نفری بودم که لیست اموال خود را برای بررسی و ثبت ارائه کردم. به هر حال اگر اموال یک مسئول به طور غیرمعقول در زمان مدیریتش افزایش پیدا کرد، باید درباره آن تحقیق شود.

,

حضرتپور، با تقدیر از رئیس دستگاه قضایی در عزم جدی مبارزه با فساد، بیان داشت: البته من از قوه قضائیه میخواهم ساز و کاری برای راستی آزمایی دارایی مسئولین هم ایجاد کند؛ به هر حال این یک حرکت بسیار خوب بود.

,

انتهای پیام/

]
نماینده مردم ارومیه که به عنوان اولین نماینده مجلس شورای اسلامی، لیست اموال خود را در سامانه ثبت اموال ثبت کرد، گفت: خوشبختانه پس از روی کار آمدن رئیس جدید قوه قضائیه شاهد سرعت گرفتن مبارزه با فساد هستیم.