طرح خدماتی قرارگاه حضرت ولی عصر(عج) در راستای ساختن شهر تراز انقلابی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق نظری، مسئول معاونت اجتماعی سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار داشت: طرح خدماتی قرارگاه حضرت ولی عصر(عج) طرحی رایگان برای عموم مردم و بویژه محلات آلوده و کم در آمد که هفته‌ای یکبار بعداظهرهای پنجشنبه 20 نفر از اقشار متخصص را که به طور بسیجی و مردمی خودشان پای کار آمدند در قالب 20 میز در مساجد پایین شهر و مورد نظر مستقر می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی ادامه داد: یک هفته قبل از تشکیل این قرارگاه اطلاع رسانی می کنیم تا مردم مطلع شوند و از خدمات قرارگاه استفاده کنند.

,

مسئول معاونت اجتماعی سپاه ناحیه همدان افزود: این قرارگاه شامل پزشک متخصص، ماما، کارآفرین، مشاور تحصیلی، مشاور تربیتی همسرداری و اعتیاد و مشاور حقوقی قضایی و آنچه که نیاز یک جامعه است را در این طرح همراه خود می‌بریم.

,

وی عنوان کرد: در قالب این طرح یک سری پک های اموزش خانواده در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

,

نظری با اشاره به حضور اورژانس اجتماعی و ادارات مختلف افزود: این طرح با پشتیبانی تفکر بسیجی اداره می شود و هدف از این طرح افزایش امیدواری و امید به زندگی و در نتیجه ایجاد یک جامعه اسلامی باشد.

,

وی تصریح کرد: هدف این طرح خدماتی ساختن شهر تراز انقلابی است و در نتیجه ایجاد حکومت اسلامی و جامعه ای اسلامی که مردم در آن به یکدیگر اعتماد داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
مسئول معاونت اجتماعی سپاه ناحیه همدان از برگزاری طرح خدماتی قرارگاه حضرت ولی عصر(عج) در راستای ساختن شهر تراز انقلابی و گسترش تفکر مهدویت در شهرستان همدان خبر داد.