جمع‌آوری روزانه ۳۰۰ تن نخاله ساختمانی در کرمانشاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام عارف کیا در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز  اظهار داشت: برخی از شهروندان که نسبت به انجام تعمیرات غیرمجاز اقدام کرده اند نخاله های ساختمانی را داخل معابر و زمین های خالی سطح شهر می ریزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز  ,

وی با تاکید بر اینکه شهروندان نباید نخاله های ساختمانی را در معابر یا سر کوچه ها تخلیه کنند، افزود: میزان تخلیه نخاله در سطح منطقه هفت، پنج و دو شهرداری به دیل وسعت زمین های خالی بیشتر است.

,

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: به منظور برخورد با افراد خاطی گشت رسیدگی به تخلفات ساختمانی  در سطح شهر فعال است و به ساخت و سازهای فاقد مجوز تذکر می دهند تا از ریختن نخاله به داخل معابر خودداری کنند و در صورت بی توجهی از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می شود.

,

این مسئول با بیان اینکه چهار دستگاه لودر، هشت دستگاه بیل بکو، ۲۱ دستگاه کمپرسی برای جمع آوری نخاله های ساختمانی به کارگیری می شود، گفت: از این ۲۱ دستگاه خودرو ۱۶ دستگاه از سوی مناطق هشت گانه و پنج دستگاه از سوی معاونت خدمات شهری مورد استفاده است.

,

وی از جمع آوری روزانه ۳۰۰ تن نخاله مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر خبر داد و افزود: روزانه مجموعا یک هزار و ۱۰۰ تن نخاله ساختمانی از سطح شهر جمع آوری می شود.

,

عارف کیا با بیان اینکه ظرفیت جمع آوری زباله در کرمانشاه  ۴۰۰ تا ۸۰۰ تن در روز است که پس از جمع آوری به محل تخلیه منتقل می شود، گفت: یک سایت دپو، انتهای شهرک کیهانشهر و دومین سایت انتهای جاده سراب قنبر برای تخلیه نخاله های ساختمانی به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

,

وی با تاکید بر اینکه شهروندان برای اخذ پروانه ساخت و ساز اقدام کنند، عنوان کرد: شهروندانی که به صورت قانونی در حال ساخت و ساز هستند نخاله های ساختمانی خود را به سایت بازیافت واقع در انتهای شهرک آریا شهر منتقل کنند.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از جمع آوری روزانه ۳۰۰ تن نخاله مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهر خبر داد.