استقبال نهاوندی‌ها از اکران فیلم "منطقه پروازممنوع"
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکرم حیدری، رابط اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: فیلم سینمایی پرمخاطب و مهیج “منطقه پروازممنوع ” از روز پنج‌شنبه هفته گذشته هم‌زمان با سینماهای کشور در سالن اداره ارشاد اسلامی نهاوند اکران شد و موردتوجه قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: این فیلم زیبا با استقبال کودکان مواجه شده است و با توجه به موضوع و حال و هوای فیلم روزانه برای کودکان اکران می‌شود.

,

رابط اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند افزود: در مراسم افتتاحیه اکران این فیلم بیش از ۲۰۰ نفر از همشهریان حضور داشتند و فیلم را تماشا کردند.

,

وی ادامه داد: این فیلم صبح‌ها در سالن شهید باهنر نهاوند برای کودکان و بعدازظهرها در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برای عموم مردم اکران می‌شود.

,

حیدری اظهار داشت: تا امروز با توجه به استقبال همشهریان این فیلم در ۱۴ نوبت اکران شده است و این روند ادامه دارد.

,

وی بیان کرد: محل تهیه بلیت برای تماشای این فیلم دیدنی محل اداره ارشاد اسلامی نهاوند و کانون شهید باهنر است و پس از اکران در شهر نهاوند این فیل در شهرهای فیروزان، گیان و برزول نیز نمایش داده می‌شود.

,

رابط اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند گفت: روزانه به‌طور متوسط ۳ اکران در نهاوند انجام می‌شود و در شهر فیروزان ۲ روز، شهر بروزل یک روز و شهر گیان ۲ روز برای اکران در نظر گرفته‌شده است.

,

وی اظهار داشت: تا امروز حدود ۲ هزار نفر فیلم منطقه پروازممنوع را مشاهده کردند و بعد از اکران هم مراسم اختتامیه اکران را خواهیم داشت.

,

حیدری گفت: در بخش جشنواره عمار نیز شهرستان نهاوند به دلیل اکران‌های موفق رتبه اول کشور را کسب کرده است که کار بزرگی است و امیدواریم امسال نیز این روند ادامه یابد.

,

وی افزود: از ابتدای امسال در جشنواره‌های مختلف، مساجد، حسینیه‌ها، کانون‌های فرهنگی و هنری، پایگاه‌های بسیج و حتی پارک‌های سطح شهرستان فیلم‌های جشنواره عمار اکران شده‌اند.

,

رابط اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند در پایان گفت: تا این تاریخ حدود ۱۵ هزار نفر از مستند و فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در نهاوند دیدن کرده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
رابط اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند گفت: فیلم پرمخاطب ” منطقه پروازممنوع" در چندین نوبت در شهرستان نهاوند اکران شد که مورد استقبال مردم قرارگرفته است.