استادیوم ۱۵ هزار نفری ورزشگاه شهید باکری ارومیه افتتاح شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، این استادیوم عصر امروز و در آخرین برنامه معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از وزیران دولت در ارومیه افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

اسحاق جهانگیری، در مراسم افتتاح استادیوم ۱۵ هزار نفری ارومیه، اظهار داشت: احداث زیرساخت‌های مورد نیاز قشر جوان از وظایف مهم دولت‌هاست که به خوبی در کشور انجام شده است و افتتاح صدها طرح طی سال‌های اخیر آن را نشان می‌دهد.

,

وی، افزود: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم به ویژه جوانان از آینده کشور هستند و اجرای اینگونه طرح‌ها آنان را در رسیدن به اهداف خود ناامید می‌کند.

,

معاون اول رئیس جمهور، بیان کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند تا امید به آینده در جوانان روز به روز بیشتر شود و همراهی همه بخش‌ها در این خصوص ضروری است.

,

وی، نگاه مساوی به شادابی و نشاط دختران و پسران را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: برخی افراد مخالف حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هستند ولی باید بدانند که زنان جامعه ما طی سال‌های طولانی گذشته به صورت کاملا اسلامی در میادین حضور یافته‌اند و از اعتقادات خود نیز با وجود درخشش در بسیاری از مسابقات عدول نکرده‌اند.

,

جهانگیری، تاکید کرد: ما باید همیشه برای بانوان در میادین ورزشی، شرایط مناسب به وجود بیاوریم.

,

وی، با اشاره به اینکه دولت در همه استان‌های کشور طرح‌های چندین هزار میلیاردی برای توسعه مناطق مختلف به بهره‌برداری می‌رساند، گفت: در سفر اخیر رییس‌جمهوری به ۲ استان کرمان و یزد بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد ریال طرح به بهره‌برداری رسید که نشان‌دهنده توجه به همه نقاط کشور است.

,

معاون اول رئیس جمهور، افزود: در آذربایجان‌غربی نیز طی دیروز و امروز میلیاردها تومان طرح به بهره‌برداری رسید و تنها یک طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه که امروز مورد بازدید قرار گرفت، حدود ۱۴ هزار میلیارد ریال هزینه داشته و برای اتمام آن هم حدود هفت هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

,

در ادامه مراسم، استاندار آذربایجان‌غربی در سخنان، عنوان کرد : آذربایجان‌غربی زخم عقب‌ماندگی در حوزه‌هایی نظیر زیرساخت‌های آموزشی، ریلی و سرانه پایین درآمدی را با خود به همراه دارد و باید برای التیام این زخم‌ها تلاش بسیار بیشتری صورت گیرد.

,

وی، اضافه کرد: این استان همچنان نیازمند توجه ویژه دولت است و علاوه بر موارد زیرساختی، وجود مشکلات در شهرک‌های صنعتی و همچنین شکاف شاخص‌های توسعه‌یافتگی با متوسط کشوری نیز باید با برنامه‌ریزی مناسب رفع شود.

,

محمدمهدی شهریاری، آذربایجان‌غربی را استانی شاخص در کاهش نرخ بیکاری، کاهش تورم، رشد صادرات، بهبود فضای کسب و کار عنوان کرد و ادامه داد: در ماه‌های اخیر در همه این موارد، استان برتر کشور بوده‌ایم که امیدواریم با نگاه مثبت دولت به استان این روند ادامه یابد.
استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: این موفقیت‌ها با وحدت و همراهی مردم و توجه ویژه دولت محقق شده است.

,
,

وی، اظهار داشت: امروز دولت با سرمایه‌گذاری تاریخی زمینه احیای دریاچه ارومیه و بهبود شاخص‌های زیربنایی توسعه را در استان رقم زده که امیدواریم این نگاه مثبت همچنان استمرار داشته باشد.

,

استاندار آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در سال‌های اخیر جان تازه‌ای به خود گرفته است، گفت: علاوه بر رشته‌های فوتبال و والیبال که سرمایه‌گذاری زیادی در روی آنها داشته‌ایم رشته‌های قایقرانی، وزنه‌برداری، کوهنوردی، کبدی، فوتسال و شمشیربازی استان نیز در مسابفات مختلف درخشیده‌اند که نتیجه نگاه ویژه به این بخش بوده‌است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
استادیوم ۱۵ هزار نفری ورزشگاه شهید باکری ارومیه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.