نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در قزوین برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی امیری در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج از دوم تا چهارم آذرماه سال جاری در قزوین برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین ,

وی افزود: این رویداد با اهداف مختلفی همچون شناسایی استعدادهای برتر بسیج در حوزه فضای مجازی، تولید حجم قابل توجهی از محصول باکیفیت و فاخر در طراز اندیشه بسیج، ارائه توانمندی‌های تخصصی بسیج در عرصه فضای سایبر، ارتقاء و رشد توانمندی‌های فنی و خلاقانه بسیج و نیروها در عملیاتی که به آنها ابلاغ می‌شود، برگزار می‌شود.

,

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان قزوین تصریح کرد: این رزمایش و مانور اقتدار بسیج در فضای مجازی به صورت همزمان در سراسر کشور و در یک زمان معین برگزار می‌شود.

,

وی بیان کرد: تیم‌های شرکت کننده در این رزمایش باید طی 48 ساعت به تولید محتوای مجازی بپردازند و موضوع پردازش هر تیم نیز در حین اجرای رزمایش به آنها اعلام می‌شود.

,

امیری با اشاره به بخش‌های این رزمایش عنوان کرد: در این رویداد تخصصی فعالین بسیج فضای مجازی در بخش‌های پویا نمایی، بازی‌های پلتفرم اندروید، نرم افزارهای ویژه پلتفرم‌های اندروید، کلیپ، اینفوگرافی و موشن گرافی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

,

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان قزوین بیان کرد: شرکت کنندگان در قالب تیم‌های دو تا سه نفره و رشته گرافیک یک نفره، با یکدیگر رقابت می‌کنند که برای این منظور باید تجهیزات الکترونیکی اعم از تلفن همراه، رایانه شخصی، هارد و وسایل مورد نیاز را به همراه داشته باشند.

,

وی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این رویداد تا پایان روز 26 آبان ماه سال‌جاری فرصت دارند با مراجعه به مسئولان فضای مجازی شهرستان‌ها و یا از طریق کانال @Qazvin_Event در پیام رسان بله اقدام به ثبت‌نام نمایند.

,

, ,

امیری اضافه کرد: فعالان فضای مجازی بسیج استان که علاقمند به شرکت در این رزمایش هستند؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۸۳۳۷۷۷۶۰۰ تماس بگیرند.

,

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان قزوین خاطرنشان کرد: در این رویداد داورانی متعهد و مجرب حضور دارند که آیین نامه‌های خاصی متناسب با عناوین مشخص شده با رویداد تدوین کرده‌ و به صورت تمام وقت برای راهنمایی و هدایت تیم در خدمت آنها خواهند بود.

,

 

,

وی در ادامه توضیح داد: باتوجه به اینکه بررسی آثار به لحاظ کمی و کیفی و خلاقیت نیازمند زمان است؛ لذا نتیجه و زمان اعلام نتایج این رویداد از سوی تیم داوران و پس از بررسی همه جانبه تولیدات بر اساس استانداردهای رزمایش، متعاقبا از طریق کانال پیام رسان بله اعلام  و جوایز نفیس همراه با جواز حضور در مسابقات کشوری به تیم‌های برتر اهدا می‌شود.

,

امیری در پایان گفت: رزمایش اقتدار فعالان بسیج نیز در یک مکان مشترک و همزمان با رزمایش تخصصی تولیدات دیجیتال با حضور سرشبکه‌های فضای مجازی بسیج برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان از برگزاری نخستین رزمایش تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در قزوین خبر داد.