تا یاد شهدا هست، ما هستیم، ایران هست و اسلام پابرجاست/ هر مسئولی که در خدمتگزاری به مردم کوتاهی می کند به یاد بیاورد که فرزندان این سرزمین چه از جان گذشتگی هایی کرده اند
[

پروانه معصومه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص شهدای بسیج در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: ما هستیم، ایران هست و اسلام پا برجاست تا زمانی که یاد شهدا را در تار و پود جانمان زنده نگه داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: این شهدای بسیجی بخاطر دفاع از خاک، ناموس و دینشان به جنگ با کفر رفتند، پس می توان آن ها را به شهدای کربلا وصل کرد؛ همه این بزرگواران برای دفاع از دین و در نهایت در راه خدا قدم در راه جاودانگی گذاشتند، پس هدف همه یکی است و جایگاه رفیعی در درگاه خداوند متعال دارند.

,

این بازیگر پیشکسوت کشورمان اظهار داشت: شهادت بحث عشق و ایمان است، بحث عشق‌بازی با خدا است، هر که در این بزم مقرب تر است به چنین سعادتی دست می یابد، مگر می شود یاد و خاطر این فرزندان خلف سرزمنمان را فراموش کنیم؟ خونی که در رگ های ما در جریان است لحظه به لحظه به یاد این عزیزان می جوشد.

,

پروانه معصومی در پایان گفت: هر کدام از مسئولین که گاهی در خدمتگزاری به مردم کوتاهی می کنند به یاد بیاورند که فرزندهای این سرزمین برای حفظ این آب و خاک چه از جان گذشتگی کرده اند و مادران و همسران این خاک از دسته گل های خود گذشته اند، قطعا در خدمت گذاری به مردم مصمم تر خواهند شد و خودشان را شرمنده شهدا نمی کنند.

,

انتهای پیام/

]
پروانه معصومی گفت: ما هستیم، ایران هست و اسلام پا برجاست تا زمانی که یاد شهدا را در تار و پود جانمان زنده نگه داریم.