اعلام وضعیت «زرد» در هلال احمر استان تهران در پی بارش برف
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران در گفت‌وگو با فارس، درباره «امدادرسانی به مردم در بارش‌های اخیر در سطح استان تهران»، اظهار داشت:‌ از هفته قبل در جریان بارش‌های این هفته بودیم؛ لذا فعال شدن مرکز فرماندهی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان تهران در دستور کار قرار گرفت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: آمادگی لازم به شعب اعلام شد و با توجه به بارش‌هایی که صورت گرفت، اعلام وضعیت زرد به تمامی شعب هلال‌احمر استان تهران ابلاغ شد تا تمهیدات لازم را برای مقابله با وضعیت بحرانی اتخاذ کنند. 
,
 
,
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران افزود: انبارهای امدادی مجدداً به اقلام زیستی مجهز شد و هماهنگی‌های لازم با استانداری و نیروی انتظامی انجام گرفت؛ به ویژه امروز این هماهنگی بیشتر بوده است. 
,
 
,
وی متذکر شد: آمادگی برای افزایش عوامل برای پاسخگویی به امداد 112 در دستورکار قرار گرفت؛ ضمن اینکه اکنون تیم‌های امدادی در مناطق برف‌گیر استان تهران مستقر هستند. 
,
 
,
فتحی از استقرار سه تیم واکنش سریع در مرکز ساختمان هلال احمر استان تهران خبر داد و گفت: هماهنگی‌های لازم با شهرداری صورت گرفته تا در صورت نیاز با توجه به سوله‌هایی که شهرداری‌های مناطق در اختیار دارند، آماده خدمات باشند؛ ضمن اینکه سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز به عنوان پشتیبان در حالت آماده‌باش هستند. 
,
 
,
وی بیان داشت: هم‌اکنون 22 پایگاه امدادی در سطح استان تهران فعالیت می‌کنند؛ ضمن اینکه 12 شعبه نیز در سطح شهرستان‌های استان تهران به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات امدادی هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران گفت:با توجه به بارش‌هایی که صورت گرفته است، وضعیت «زرد» به تمامی شعب هلال‌احمر استان تهران اعلام شد و هم‌ اکنون 22 پایگاه امدادی در سطح استان تهران فعالیت می‌کنند.