دولت بدون مشورت با مجلس افزایش قیمت بنزین را انجام داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص افزایش قیمت بنزین توسط دولت اظهار کرد: دولت باید مردم را محرم می‌دانست و صادقانه دلایل افزایش قیمت بنزین را به مردم و یا حتی نمایندگان مردم در میان می گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید با مشورت مردم و یا حداقل با نمایندگان بنزین را افزایش می داد، اکنون دولت بدون هیچ مشورتی با مجلس این افزایش را انجام داد و دولت کار اشتباهی کرده است.
,
وی با اشاره به مدعی دولت برای حمایت از ‌۱۸ میلیون خانوار افزود: اگر دولت به طور واقعی می خواست که به ‌۱۸ میلیون خانوار کمک کند، یک و یا دو ماه برای مردم تبیین و شفاف می کرد و بعد از آن قیمت افزایش داده می شد.
,
حاجی دلیگانی با توضیح اینکه دولت باید حمایت از ۱۸ میلیون خانوار را مدتی اجرا و پس از آن قیمت بنزین را افزایش میداد، تصریح کرد: یکشنبه جلسه مجلس در خصوص افزایش قیمت خواهد بود و قطعا بر اجرای حمایت از ۱۸ میلیون خانوار ایرانی نظارت می کند.
,
انتهای پیام/
]
حسینعلی حاجی دلیگانی در خصوص افزایش قیمت بنزین توسط دولت گفت: دولت باید مردم را محرم می‌دانست و صادقانه دلایل افزایش قیمت بنزین را به مردم و یا حتی نمایندگان مردم در میان می گذاشت.