بیش از ۲۵ هزار لیتر انواع مواد سوختی در روستاها توزیع شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس آقاعلیخانی در گفت‌وگو با صبح قزوین ، درباره نحوه توزیع سوخت در بین روستائیان اظهار کرد: هر ساله بنا بر وظیفه‌ای که سازمان تعاون روستایی بر عهده دارد نیز نسبت به تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان و بهره‌برداران این حوزه اقدام می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین, ،,

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و برودت هوا، تامین سوخت یکی از ضروریات اجتناب ناپذیر در مناطق روستایی و برای کشاورزان و بهره‌برداران است تا بتوانند نسبت به تولیدات این حوزه اقدام کنند.

,

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون به میزان ۲۵هزار و ۲۵۰ هزار لیتر انواع مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید و گازوئیل در بین روستائیان و بهره‌برداران استان توزیع شده است.

,

این مسئول با بیان اینکه ۴۳۰ تن هم گاز در بین بهره‌برداران و کشاورزان توزیع شده، تصریح کرد: همواره در تامین نیازهای کشاورزان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا در بحث رونق تولید بتوانیم فعالان و تولیدکنندگان این حوزه را یاری کنیم.

,

انتهای پیام/ 

]
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون به میزان 25 هزار و 250 هزار لیتر انواع مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید و گازوئیل در بین روستائیان و بهره‌برداران استان توزیع شده است.