کمتر از 300 تبعه افغانستانی در یزد کارت کار موقت گرفتند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، بر اساس آمارهای رسمی طی سال گذشته در استان یزد برای  بازرسی و شناسایی اتباع خارجی غیر مجاز طی سه هزار و 661 مورد بازرسی انجام شده از کارگاهها تعداد 800 مورد تبعه خارجی غیر مجاز شناسایی و 329 برگ جریمه صادر و 82 مورد  کارفرمایان متخلف به مراجع قضایی معرفی شده اند که به میزان 9 میلیارد و 972 میلیون ریال بابت اشتغال غیرمجاز اتباع بیگانه جریمه شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

طبق این گزارش در سال قبل، برای 287 نفر از اتباع افاغنه در استان  یزد کارت کار موقت (در مشاغل خاص تعیین شده) صادر و یا تمدید گردیده که نسبت به سال قبل از آن حدود 25 درصد افزایش داشته است. قابل ذکر است که از این تعداد 135 مورد کارت جدید صادر و برای 152 نفر نیز کارت تمدید شده است.

,

در سال 97 میزان مبلغ وصولی بابت پروانه کار، کارت کار موقت و قانون بند ج ماده 11 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت نیز بیش از چهار میلیارد و 797 میلیون ریال بوده است که نسبت به سال قبل از آن نزدیک به 62 درصد افزایش داشته است.

,

همچنین در سال گذشته 97 مورد روادید ورود با حق کار برای اتباع بیگانه صادر شده است که 89 مورد آن برای تبعه بیگانه ماهر بوده و 18 مورد روادید کار نیز ابطال شده است. علاوه بر این  برای 299 نفر نیز پروانه کار صادر شده و 93 پروانه کار تبعه بیگانه باطل گردیده است.

,

انتهای پیام/

]
بر اساس آمارهای رسمی در سال قبل، برای 287 نفر از اتباع افاغنه در استان یزد کارت کار موقت (در مشاغل خاص تعیین شده) صادر و یا تمدید گردیده که نسبت به سال قبل از آن حدود 25 درصد افزایش داشته است.