سوء استفاده عده ای آشوب‌گر از اعتراضات مردمی در یزد موجب 20 مورد آتش سوزی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، اظهار داشت: سوء استفاده عده ای آشوب‌گر از اعتراضات مردمی در یزد موجب  20 مورد آتش سوزی در سطح شهر یزد شده بود که با حضور به موقع ماموران آتش‌نشانی اطفاء شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یزدرسا، ,

وی با بیان این که عمده آتش سوزی ها مربوط به آتش کشیدن لاستیک، درخت و ضایعات بوده است افزود: چند مورد آتش سوزی و تخریب در اماکن حساس مانند جایگاه های سوخت اتفاق افتاده بود که خوشبختانه خیلی سریع کنترل شد.

,

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری یزد ادامه داد: فقط یک مورد حریق خودرو فرسوده در میدان ابوذر گزارش شد که مشخص بود که به صورت عمدی دچار آتش سوزی شده است که توسط مامورین آتش نشانی اطفا شد.

,

میرجلیلی با بیان این که تمام نیروهای عملیاتی آتش نشانی یزد در آماده باش قرار داشتند گفت: آتش نشانی یزد در حد توان خودروها و تجهیزات خود را در نزدیکی اماکن حساس شهر استقرار داده بود تا چنانچه تعرضی شود در کوتاه ترین زمان بتوان وارد عمل شد.

,

وی با بیان این که اعتراض حق مردم است اما این که اعتراضات به آشوب کشیده شود و به اموال عمومی و خصوصی مردم خسارت وارد شود صحیح نیست اظهار داشت:  عده ای مردم نجیب یزد در حوادث دیروز با نیروهای آتش نشانی در جهت اطفای حریق همکاری کردند که از آن ها کمال تشکر را داریم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری یزد اظهار داشت: سوء استفاده عده ای آشوب‌گر از اعتراضات مردمی در یزد موجب 20 مورد آتش سوزی در سطح شهر یزد شده بود که با حضور به موقع ماموران آتش‌نشانی اطفاء شد.