با کسانی که گرانفروشی کنند به شدت برخورد خواهد شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت بنزین تابع دستورات دولت خواهیم بود و در این زمینه ستاد تنظیم بازار کنترل کامل را در بازار خواهند داشت و اجازه افزایش قیمت را نمی دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی گفت: هر گونه افزایش قیمت کالا به هر وسیله ای ممنوه است و نظارت هر روزه انجام می گیرد تا اجناس افزایش قیمت نداشته باشند و این تضمین را خواهیم داد که مردم از این بابت نگران نباشند چرا که به اندازه ی کافی کالای اساسی در انبارها موجود است . 

,

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه خودروهای حمل و نقل کالا از سوخت گازوییل استفاده می‌کنند و در این بخش تغییر قیمتی رخ نداده است، بنابراین افزایش نرخ اجناس غیرقانونی است‌.

,

وی با بیان اینکه کالاهای اساسی در استان به وفور وجود دارد، تاکید کرد: با کسانی که بخواهند از فرصت افزایش نرخ بنزین استفاده کرده و اقدام به گرانفروشی کنند به شدت برخورد خواهد شد.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در پایان گفت: از اتحادیه‌های مختلف نسبت به کنترل و نظارت بر بازار خواسته شده است که نظارت اصناف بر اصناف و دیگر دستگاه‌های مرتبط بر بازار یک وظیفه ملی است و همه باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند.

,

انتهای پیام/

]
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: با کسانی که بخواهند از فرصت افزایش نرخ بنزین استفاده کرده و اقدام به گرانفروشی کنند به شدت برخورد خواهد شد.