رئیس جمهور وعده کمک به اقشار ضعیف را هر چه زودتر عملی کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مصطفی ذوالقدر، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به گرانی بنزین و مشکلاتی که در این راستا ایجاد شده است، اظهار کرد: طرح گرانی بنزین برای کمک به اقشار کم در آمد جامعه اگر به صورت اصولی رعایت شود موافق هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به وعده رئیس جمهور مبنی بر کمک به اقشار کم در آمد جامعه عنوان کرد: رئیس جمهور باید وعده اش در طرح حمایت معیشتی، کمک به خانوار‌های متوسط و کم درآمد را هر چه زودتر عملی کند.

,

ذوالقدر با بیان اینکه بیش از 90 درصد خانواده های شرق هرمزگان در فقر و کمبود امکانات هستند، گفت: دولت باید نگاه ویژه ای به شهرستان های هرمزگان مانند بشاگرد، جاسک، میناب، سیریک و... داشته باشد زیرا برخی از روستاهایشان راه های موصلانی مناسبی نیز ندارد.

,

وی افزود: دولت بر افزایش نرخ کالا و گرانی ها باید نظارت بیشتری داشته باشد زیرا افزایش هزینه های ایاب و ذهاب برای روستاهای فقیر نشین هرمزگان قابل قبول نیست و برای رسیدن به بیمارستان باید کرایه های هنگفتی را پرداخت کنند.

,

نماینده مردم شرق هرمزگان خاطر نشان کرد: مجلس باید به دولت مبنی بر تسریع در وعده هایش فشار وارد کند تا مشکلات معیشتی اقشار مختلف جامعه حل شود.

,

انتهای پیام/

]
ذوالقدر با اشاره به وعده رئیس جمهور مبنی بر کمک به اقشار کم در آمد جامعه گفت: روحانی باید وعده اش در طرح حمایت معیشتی، کمک به خانوار‌های متوسط و کم درآمد را هر چه زودتر عملی کند.