ثبات قیمت‌ها بعد از گرانی بنزین در شهرستان بهار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی افشاری، رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهار در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ از ثابت ماندن قیمت کالاها در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: از آنجا که شهر بهار از شهرستان‌های نزدیک به مرکز استان است، اکثراً مردم این شهرستان مایحتاج خود را از همدان تامین می‌کنند و افزایش قیمتی در شهرهای استان نداشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به فعالیت اکیپ‌های بازرسی به منظور کنترل بازار گفت: به طور مرتب اکیپ‌های بازرسی در نوبت صبح و بعد از ظهر در سطح شهرستان فعالیت دارند.

,

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهار بیان کرد: اکیپ بازرسان از چهار اداره تشکیل شده است و تا کنون در بازرسی‌ها هیچ‌گونه افزایش قیمتی در هیچ یک از شهرها و روستاهای شهرستان گزارش نشده است.

,

وی با بیان اینکه سامانه تلفنی ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه شکایات مردمی در خصوص تخلف و افزایش قیمت‌هاست افزود: این شماره مستقیما به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان متصل است.

,

افشاری در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با این سامانه تماس بگیدند یا به صورت تلفنی یا حضوری در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان حاضر شده و گزارش تخلف دهند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهار از آرام بودن جو بهار بعد از افزایش فیمت بنزین خبر داد.