مدیران باید به داشتن مدال نوکری مردم افتخار کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: مردمان غیور هرمزگان علی رغم تحمل کردن فشارهای اقتصادی و نگرانی نسبت به تغییر و تحولات اخیر اما نجابت خود را در حوادث اخیر نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ضمن قدردانی از مردم هرمزگان در حوادث اخیر مبنی بر گرانی بنزین تصریح کرد: مردم با بصیرت هرمزگان صف خود را از هنجارشکنان جدا کردند و اجازه ندادند آرامش و ثبات استان توسط اشرار از بین برود.

,

سالاری تاکید کرد: مسئولان استان باید روحیه نوکری خود را حفظ کنند و مشکلات و گرفتاری های مردم را حل کنند و در این شرایط اقتصادی فضایی را فراهم سازند تا مردم پیگیر مطالبات و حقوق خود باشند.

,

وی با بیان اینکه مدیران باید به داشتن مدال نوکری مردم افتخار کنند، خاطر نشان کرد: در این شرایط که افرادی فرصت طلب به دنبال سوء استفاده هستند مسئولان باید جلوی گرانی ها را بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
سالاری با بیان اینکه مدیران باید به داشتن مدال نوکری مردم افتخار کنند، گفت: در این شرایط که افرادی فرصت طلب به دنبال سوء استفاده هستند مسئولان باید جلوی گرانی ها را بگیرند.