برگزاری بزرگداشت سالگرد تشکیل بسیج توسط ستایشگران اهل‌بیت (ع)
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین و گرامیداشت یاد و خاطر ۹۲ هزار شهید بسیجی سرافراز، مراسم پرفیض دعای ندبه، در روز جمعه اول آذرماه، همراه با اقامه نماز جماعت صبح و سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و قرائت دعا و مدیحه‌سرایی محمدرضا طاهری در حسینیه شهدای بسیج در منطقه افسریه برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
براساس این گزارش، جامعه ستایشگران و مدیران هیأت‌های مذهبی کشور، جشن چهل سالگی بزرگداشت هفته بسیج را با تأکید بر مقابله همه‌جانبه با استکبار جهانی و حضور همه‌جانبه در عرصه‌های جدی انقلاب، برگزار خواهند کرد. محور حرکت جامعه ستایشگری در بزرگداشت هفته بسیج، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و حرکت تحولی و تمدن‌ساز است.
,
 
,
برنامه محوری جامعه ستایشگران، اجتماع پرشکوه شیعیان و بسیجیان شیفته و عاشقان دلسوخته در بامدادان جمعه و دومین روز از هفته پربرکت بسیج، در محافل دعای ندبه در همه مراکز استان‌ها و شهرهای کشور است که مراسم محوری آن در تهران در محل حسینیه شهدای بسیج واقع در بزرگراه بسیج، منطقه افسریه، خیابان شهید رحیمی خواهد بود.
,
 
,
این مراسم به‌صورت زنده از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین و گرامیداشت یاد و خاطر ۹۲ هزار شهید بسیجی سرافراز، مراسم پرفیض دعای ندبه در حسینیه شهدای بسیج منطقه افسریه برگزار می‌شود.