نتایج بررسی های محققان آمریکایی درباره «روزه»
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیلی‌میل، نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد روزه‌داری ماهی یکبار به میزان قابل توجهی به بیماران دارای مشکلات قلبی و عروقی کمک می‌کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این پژوهش که توسط محققان آمریکایی صورت گرفته تأکید می‌کند، روزه‌داری ریسک نارسایی قلبی را کاهش می‌دهد و به طور کلی به طول عمر افراد کمک می‌کند.
,
 
,
این مطالعه جدید حاکی از آن است،  اثرات بیماری مزمن که طی چند دهه بروز می‌کند  با روزه گرفتن کاهش می‌یابد.
,
محققان دانشگاه یوتا تأکید می‌کنند، افرادی که به طور مرتب روزه می‌گیرند، دست کم 4.5 سال از انهایی که همیشه غذا می‌خورند و هیچ وقت از مصرف غذا خوداری نمی‌کنند، عمر طولانی‌تری دارند. 
,
 
,
بنیامین هورن، مدیر تحقیقات اپیدمیولوژی قلبی و عروقی و ژنتیکی در انستیتوی قلب بهداشت و درمان «Intermountain» می‌گوید: ما مدت‌هاست که درباره روزه‌داری پژوهش می‌کنیم. در این پژوهش‌ها بیش از دو هزاربیمار طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ تحت پژوهش قرار گرفتند. 
,
 
,
برای مطالعات آینده، این تیم قصد دارد تا به بررسی اثرات جسمی روزه بر میزان کلسترول بالا و تأثیرات روانی بر اشتها بپردازد.
,
 
,
منبع: فارس
,
انتهای پیام/
]
نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد روزه‌داری به میزان قابل توجهی به بیماران دارای مشکلات قلبی و عروقی کمک و طول عمر آنها را زیاد می‌کند.