قیام مردمی سیلی محکمی برصورت سواستفاده‌کنندگان از اعتراضات اخیر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز صبح در نشت خبری اظهار داشت: با توجه به اتفاقات اخیر و ناارامی هایی که در کرمان و کشور بوجود آمد و باعث اغتشاشاتی شدکه در برخی از شهرستانها موجب شهیدشدن چند تن از نیروی نظامی و غیرنظامی و ضربه زدن به اماکن عمومی و بیت المال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: مقام معظم رهبری از سال قبل در مراسم 40 سالگی انقلاب این فتنه را پیش بینی کرده و فرموده بودند مراقب فتنه آینده باشید اما با توجه به افزایش قیمت بنزین و اینکه از قبل مردم دچار مشکلات اقتصادی بودند و این دغدغه ای برای آنها بود و با توجه به محفوظ بودن حق اعتراض، دشمن هم منتظر ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی بود.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: این گرانی بنزین سبب شد با تجمعات اعتراض آمیز به آشوب مبدل شود.

,

انجم شعاع با بیان اینکه باید بین اعتراضات به حق مردم و اغتشاشات تفاوت قائل شویم، ادامه داد: پس از سخنرانی مقام معظم رهبری اکثر تجمعات فرو کش کرد و تعداد زیادی از شهرستانهای کشور به طور خودحوش برای حمایت از مقام معظم رهبری و حمایت از نظام جمهوری اسلامی به طور خودجوش به صحنه آمدند و برعلیه آشوب گران شعار دادند.

,

وی بیان کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون با توجه به آرمان ها و ارزش های دینی همواره مورد حمله و آشوب دشمنان بوده ایم و با حضور پررنگ و حمایت همیشگی مردم از نظام اسلامی سبب شده که انقلاب اسلامی همیشه سربلند باشد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اذعان داشت: با توجه به این که مردم ما آگاه و بصیر هستند می توانند با حضور حماسی خود در حمایت از نظام جمهوری اسلامی نقشه دشمنان را نقشه برآب کنند.

,

انجم شعاع عنوان کرد: بدین مناسبت راهپیمایی خودجوش مردم شهر کرمان فردا پنج شنبه از چهارراه ولی عصر تا میدان آزادی ساعت 9و نیم برگزار می شود.

,

وی گفت: این راهپیمایی خودجوش همچنین در برخی از شهرستان ها نیز برگزار می شود از جمله جیرفت بم زرند شهربابک و سیرجان که مردم با حضور حماسی از آرمان های خود دفاع خواهند کرد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان شعار فردا را لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: در اعتراضات اخیر برخی از فریب خوردگان سعی کردند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و دست به آشوب و اغتشاش زدند در اصل هدف آنان ضربه زدن به نظام است.