ایجاد اغتشاش نمی‌تواند منافع مردم را تامین کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی امروز در اجتماع بزرگ مردمی مردم همدان در دفاع از اقتدار و امنیت کشور با اشاره به آشوب‌های اخیر در کشور و نشان دادن استقامت ملت ایران برای همیشه تاریخ به جهانیان در طول چهل سال گذشته اظهار کرد: در بحث سهمیه‌بندی بنزین دولت نیازمند آسیب‌شناسی و کارشناسی دقیق در این زمینه توسط کارشناسان خبره اقتصادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی  با بیان اینکه ضرورت سهمیه بندی بنزین توسط کارشناسان و مسوولان کشور از ماه‌ها پیش مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: اجرا و ضرورت سهمیه‌بندی بنزین مورد تایید مسوولان و حمایت مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

,

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه نحوه اجرای سهمیه‌بندی بنزین باید طی مطالعات کارشناسان اجتماعی ابتدا اذهان عمومی جامعه را متقاعد می‌کرد، ادامه داد: اگر مردم ذهنیت این اقدام دولت را داشتند امروز این اغتشاشات و آشوب‌ها در کشور شکل نمی‌گرفت.

,

وی با بیان اینکه مردم با بصیرت ایران در طول چهل سال گذشته در برابر ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند بیان کرد: باید اغتشاشات پیش آمده در روزهای گذشته آسیب‌شناسی شود چراکه ایجاد تنش در جامعه نیازمند کار کارشناسی است.

,

, , ,

شعبانی با اشاره به اینکه دولتمردان باید مردم را در زمینه سهمیه‌بندی بنزین قانع کنند، اظهار کرد:  تنها نگرانی مردم از سهمیه‌بندی بنزین ایجاد تورم و گرانی در کالاهای اساسی است، چراکه ایجاد تورم در جامعه مورد اهمیت و توجه همه است.

,

وی با تاکید بر اینکه مشکل مردم همین افزایش قیمت در کالاهای اساسی است نه سهمیه‌بندی بنزین تصریح کرد: خواسته مقام معظم رهبری و مردم از مسوولان دولت این است که با نظارت مستمر بر بازار جلوی تورم و گرانی گرفته شود.

,

نماینده ولی فقیه در استان خطاب به مسوولان استان در نظارت قوی بر بازار کالاهای اساسی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه باید در این زمینه برخورد جدی با گران‌فروشان را داشته باشد.

,

شعبانی اضافه کرد: بنده متولی نظارت بر بازار نیستم اما می‌توانم از مسوولان خواسته مردم را مطالبه کنم.

,

وی در خصوص اغتشاشات اخیر در کشور که میلیاردها تومان به اموال مردم آسیب زد بیان کرد: این اقدام نه تنها دردی از مردم را دوا نکرد بلکه این آسیب‌ها به اموال عمومی توانست موج نگرانی و ناامنی را در مردم ایجاد کند.

,

امام جمعه همدان با تاکید بر این مورد که آشوب هیچگاه منافع مردم را نمی‌تواند تامین کند، یادآور شد: ایجاد فضای متشنج و پرآشوب حتی می‌تواند منجر به  سرکوب مطالبه مردم در خصوص ایجاد تورم که حق آنهاست نیز می‌شود.

,

وی با تاکید بر اینکه حمایت رئیس جمهور آمریکا و اسرائیل از اغتشاشات اخیر در کشور نمی‌تواند دلسوزانه باشد گفت: آنها با تحریم‌های ظالمانه علیه مردم چگونه وانمود می‌کنند که دلشان برای مردم این کشور سوخته است.

,

شعبانی با اشاره به اقدامات آشوبگران در خصوص تخریب اموال عمومی مردم، سوزاندن قرآن و حمله به حوزه علمیه و مسجد نمی‌تواند کار مردم متدین ایران باشد افزود: این افراد سربازان آمریکا هستند که در داخل کشور به گفته خودشان در دو سال گذشته تربیت شده‌اند.

,

, ,

وی ضمن قدردانی از مردم هوشیار و بابصیرتی که از آشوبگران حمایت نکردند ادامه داد: مردم می‌فهمند که اینگونه اغتشاشات اقتصاد و معیشت را درست نمی‌کند بلکه امنیت کشور را از بین می‌برد.

,

امام جمعه همدان با بیان اینکه از نیروهای امنیتی و انتظامی خواستاریم که با اغتشاشگران برخورد جدی داشته باشد خاطرنشان کرد: انتظار داریم مسوولان نیز اگر وعده داده‌اند به وعده خود عمل کنند.

,

شعبانی خطاب به دشمنان کشور با بیان اینکه همه باید بدانند ایران کشور سوریه و لیبی نیست، اینجا کشور اهل بیت (ع) است، بیان کرد: اگر مشکلی در داخل کشور پیش بیاید باید در داخل حل شود ما نیاز به کمک دشمنی که  اقتصاد کشور را هدف قرار داده است، نیستیم.

,

انتهای پیام/

]
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ایجاد آشوب هیچگاه نمی‌تواند منافع مردم را تامین کند، گفت: مردم می‌فهمند که اینگونه اغتشاشات اقتصاد و معیشت را درست نمی‌کند بلکه امنیت کشور را نیز از بین می‌برد.