توطئه های دشمن همواره نقش بر آب شده است/ ارسال 33 مقاله به نشست تخصصی استانی ناجا و جامعه اسلامی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار مجید شجاع فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی صبح امروز در نشست تخصصی استانی ناجا و جامعه اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با تلاش مردم و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) پس از سال‌ها مبارزه به پیروزی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، سردار مجید شجاع فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی صبح امروز در نشست تخصصی استانی ناجا و جامعه اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با تلاش مردم و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) پس از سال‌ها مبارزه به پیروزی رسید.,
وی افزود: در 40 سال گذشته کشور ایران وقایع زیادی را پشت سر گذاشته است. 
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این مدتی که دشمنان قصد آسیب به کشور را داشتند و در زمینه‌های مختلف از حمله به طبس گرفته تا آغاز جنگ تحمیلی، تحریم و ترورهای کور علیه ملت ایران انجام دادند، جمهوری اسلامی در مقابل همه این دشمنی‌ها و استکبار جهانی ایستاده است.
,
 
,
سردار شجاع عنوان کرد: رئیس جمهور آمریکا اعتراف کرده میلیون‌ها دلار برای ایجاد دشمنی در ایران هزینه کرده و علی‌رغم تلاش آنها، ایران روز به روز در حال پیشروی در تمام منطقه بوده و اهداف آمریکا و استکبار در کشور ناکام مانده است.
,
 
,
وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر اساس منظومه فکری که امام خمینی (ره) بنیان‌گذاری کردند طی 30 سال گذشته از رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی با قدرت و اقتدار کشور را اداره کردند.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: امام خمینی (ره) با شجاعت و استقامت انقلاب اسلامی را به ثمر رساند اما بنا بر گفته مقام معظم رهبری تا رسیدن به تمدن اسلامی فاصله داریم که باید برای گسترش اسلام در تمام جهان تلاش کرد.
,
 
,
سردار شجاع با بیان این‌که در بیانیه گام دوم انقلاب وظایفی برای مردم، مسئولان و سازمان‌ها منتخب اعلام شده، گفت: برای نیروی انتظامی به عنوان یکی از نیروهای مسلح در بیانیه گام دوم انقلاب وظایفی تعریف شده است.
,
 
,
وی افزود: نیروی انتظامی وظایف گسترده‌ای دارد و  اقدامات زیادی در راستای رسیدن به اهدافش انجام داده که از جمله آنها می‌توان به برگزاری نشست تخصصی استانی ناجا و جامعه اسلامی اشاره کرد.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی در توضیح این نشست، اظهار کرد: در این راستا محورهای برای ارسال مقاله در خراسان جنوبی مشخص شده بود که شامل مبانی نظری، رویکردها و ابعد جامعه اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری، جایگاه جامعه اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب و نقش ناجا در تحقق آن، نقش و جایگاه سازمانها، نهادها، مراکز نظامی و انتظامی، آموزشی و فرهیختگان استان در تحقق جامعه اسلامی، نقش و جایگاه ناجا در تحقق جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری، راهبردهای نیل به جامعه اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری، نقش ناجا در عرصه قانون مداری و انضباط اجتماعی و تبیین اندیشه های انتظامی- امنیتی مقام معظم فرماندهی کل قوا بوده است.
,
 
,
شجاع عنوان کرد: در راستای این نشست 33 مقاله ارسال شده که 8 مقاله به عنوان مقالات برتر انتخاب شده است.
,
 
,
وی مهلت ارسال مقالات را 10 آبان ماه سال جاری اعلام کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
سردار شجاع با بیان این که توطئه های دشمن علیه ایران همواره نقش بر آب شده است گفت: در راستای برگزاری نشست استانی ناجا و جامعه اسلامی 33 مقاله ارسال شد که 8 مقاله به عنوان مقالات برتر انتخاب شده است.