برگزاری یکصد برنامه در هفته بسیج در خمین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سید محمد مهدی میرهادی فرمانده سپاه ناحیه خمین درگفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج و ضرورت وجود این تفکر در کشور گفت: تفکر بسیجی یک تفکر عمیق الهی و ولایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

میرهادی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی با نگاه علوی و فرهنگ عاشورایی شکل گرفته است اظهار کرد: امروز بسیج به عنوان شجره طیبه فرهنگ غالب انقلاب اسلامی است.

,

وی با اشاره به برنامه های این ناحیه در هفته بسیج افزود: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان برگزار خواهد شد که بسیجیان با حضور و شرکت در این برنامه این فرهنگ ناب را تقویت می کنند.

,

فرمانده سپاه ناحیه خمین با اشاره به شعار امسال هفته بسیج بیان داشت: شعار امسال هفته بسیج تحت عنوان «بسیج، چهل سال خدمت، جهاد، شهادت» نامگذاری شده است و برای هر روز برنامه های در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

,

وی اظهار داشت: افتتاح پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی، برگزاری نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی، اعزام گروه های پزشکی به روستاها، برقراری کلینیک سیار دامپزشکی، دیدار با امام جمعه، میثاق با شهدای انقلاب اسلامی و اجرای یادوارهای شهدا از جمله این برنامه ها است.

,

میرهادی خاطر نشان کرد : برگزاری سخنرانی های فرهنگی با موضوع «بسیج، زمینه ساز ظهور»، همایش پیاده روی، حضور  در نماز جمعه، برگزاری میز های خدمت، برگزاری نشست های تخصصی با محوریت تحکیم بنیان خانواده و انجام مشاوره های حقوقی از دیگر برنامه ها است.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه ناحیه خمین از برگزاری یکصد برنامه در هفته بسیج در شهرستان خمین خبر داد.