اقدامات مقابله‌ ای در برابر توطئه های دشمنان انجام شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌ های نماز جمعه زنجان با اشاره به ۵ آذر سال ۵۸ به عنوان روز بسیج، اظهار داشت: تشکیل بسیج یکی از تصمیمات ماندگار معمار کبیر برای پاسداری از انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  , موج رسا;,  آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌ های نماز جمعه زنجان با اشاره به ۵ آذر سال ۵۸ به عنوان روز بسیج، اظهار داشت: تشکیل بسیج یکی از تصمیمات ماندگار معمار کبیر برای پاسداری از انقلاب اسلامی است.,

وی با بیان اینکه برکات ارزشمند این اقدام پس از ۴۰ سال روشن شد، افزود: بسیج همواره منشا فداکاری بوده همچنانکه در جبهه‌های حق علیه و حوزه محرومیت ‌زدایی نیز خدمات ارزشمندی انجام داده است.

,

امام جمعه زنجان بیان داشت: تفکر بسیجی امروز نماد مقاومت بوده و مقدمات تشکیل بسیج مستضعفان در کشورهای اسلامی در حال شکل‌ گیری است.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به ۷ آذر به عنوان روز نیروی دریایی،خاطرنشان کرد: در سال ۵۹ مبارزه قهرمانانه نیروی دریایی،تاریخ پرافتخاری برای ایران اسلامی رقم زد.

,

آیت الله خاتمی با اشاره به نقش ولایت فقیه در جامعه،افزود:با وجود گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی نقش ولایت فقیه و حضور فقیه جامع الشرایط در کشور و جهان اسلام پر رنگ‌ تر می ‌شود.

,

وی گفت: دشمنان علیه نظام اسلامی همواره توطئه چینی کرده اند و در سال ۹۶ نیز منتظر برگزاری جشن کریسمس در تهران بودند.

,

خطیب جمعه زنجان یادآور شد: در سال 96، سلطنت‌ طلب‌ ها، منافقین، آمریکا، اسرائیل و نوکران آن ‌ها در منطقه پول ‌های هنگفتی برای ایجاد شبکه و عوامل نفوذی هزینه کردند.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به جنایات دشمنان در عراق، سوریه، فلسطین و یمن،خاطرنشان کرد: مقاومت آخرین سنگر بود که دشمنان با برنامه‌ ریزی میخواستند آن را از بین ببرند.

,

آیت الله خاتمی تصریح کرد: فتنه امسال همانند سال ۹۶ نبود که فقط به بانک‌ ها حمله کنند، بلکه غارت اموال عمومی و اموال مردم، ایجاد آشوب و نا امنی را در دستور کار داشتند.

,

 وی با اشاره به نقش امامت و هدایت ایشان، افزود:هدایت ولایت فقیه برای خروج از هوای غبار آلود برجسته بود.

,

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید کردند مردم صف خود را از اشرار جدا کنند،یادآور شد: مردم نیز در راهپیمایی ‌های خودجوش به صحنه آمده و اعتراض خود را اعلام کردند و نباید این حرکت را  کسی به نفع جریان خود مصادره کند.

,

وی برضرورت اقدامات مقابله‌ ای در برابر توطئه های دشمنان تاکید کردو گفت: در زمینه افزایش قیمت بنزین و نقاط ضعف و قوت باید کارشناسان نظر بدهند.

,

وی گفت: افزایش قیمت بنزین تصمیم سران قوا بود و ضروری است مسئولان نظارت بیشتری برای این امر داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان برضرورت اقدامات مقابله‌ ای در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: در زمینه افزایش قیمت بنزین و نقاط ضعف و قوت باید کارشناسان نظر بدهند.