عصبانیت پادوهای وهابی از تلویزیون چین!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تلویزیون تجزیه‌طلب ایران اینترنشنال و از حامیان گروهک‌های تروریستی، تلویزیون چین را به دلیل پوشش خبری اعتراض‌های گسترده مردم ایران نسبت به اغتشاشگران و اراذل و اوباش اجاره‌ای ملامت کرد و به این تلویزیون تاخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
تلویزیون چین در گزارشی خبری، به پوشش خبری راهپیمایی‌های مردم ایران ظرف چند روز گذشته در اعتراض به جنایات اغتشاشگران پرداخت و این گزارش مستند را دروغ نامید!
,
 
,
البته تهمت‌زنی و انکار بدیهیات و عصبانیت و یقه‌دری‌های پادوهای وهابی در تلویزیون ایران اینترنشنال کاملا طبیعی است زیرا این شبکه با حمایت مالی دربار کودک‌کش و ضد اسلامی و ضدایرانی سعودی فعالیت می‌کند.
,
 
,
مدیر به اصطلاح ایرانی این شبکه علی‌اصغر رمضانپور معاون فرهنگی وزارت ارشاد دوران محمد خاتمی است که همسر خود را مجبور به کشف حجاب کرد.
,
 
,
همین تلویزیون در کنار شبکه‌های سلطنت‌طلب مانند شبکه من و تو، اخبار اغتشاش‌ها اخیر در چند شهر ایران را که به بهانه افزایش نرخ بنزین شکل گرفت، کاملا پوشش می‌داد و از اینکه به دلیل قطع بودن اینترنت دسترسی به تصاویر اغتشاشگری و جنایات اراذل و اوباش اجاره‌ای را ندارد، اظهار کلافگی می‌کرد.
,
 
,
ایران اینترنشنال با همکاری کارمندان سابق و بهایی بی‌بی سی فارسی و شبکه من و تو و عناصری سلطنت‌طلب مانند نوشابه امیری و همسر ساواکی روزنامه‌نگار و چپ‌نما هوشنگ اسدی اداره می‌شود.
,
 
,
منبع: کیهان
,
انتهای پیام/
]
پادوهای وهابی در تلویزیون تجزیه‌طلب ایران اینترنشنال به دلیل اطلاع‌رسانی تلویزیون چین درباره اوضاع ایران، عصبانی شدند.