گسترش شرکت‌های دانش بنیان نقش مهمی در توسعه اشتغال جوانان دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، عین الله حاتمی، مسئول بسیج اقشار سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی در ششمین جشنواره جهادگران علم و فناوری اظهار کرد: امروزه با استفاده از ظرفیت نخبگان، جوانان، مبتکران و مخترعان گام های بزرگی را در جهت پیشرفت می توان برداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,

وی با بیان اینکه بسیج علمی و فناوری ظرفیت ها را پای کار آورده است، گفت: گام برداشتن در جهت توسعه صنایع کوچک، بازدهی بیشتری را به ارمغان خواهد داشت.

,

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوالائمه (ع) استان در امور اقشار با اشاره به اینکه دنیای امروز، عصر فناوری و اطلاعات و ارتباطات است، افزود: با گسترش شرکت های دانش بنیان می توان تولید ثروت را رقم زد و در جهت توسعه و گسترش اشتغال جوانان گام های مثبتی برداشت.

,

این مقام مسئول ظرفیت های موجود را غنی برشمرد و خاطر نشان کرد: راه جلوگیری از هدر رفت منابع و زمان،  توجه به علم و دانش است چراکه با توسعه دانش می توان ظرفیت ها را نیز به کار گیری کرد.

,

انتهای پیام/ 

]
مسئول بسیج اقشار سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به اینکه در عصر فناوری و اطلاعات قرار داریم، گفت: با گسترش شرکت های دانش بنیان می توان تولید ثروت را رقم زد و در جهت توسعه و گسترش اشتغال جوانان گام های مثبتی برداشت.