یادواره های شهدا تلنگری برای یادآوری رشادت های آنان هست/دشمنان می خواستند با اغتشاش کشور را به آشوب بکشند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سیدرضا موسوی فرمانده یگان‌های امنیتی لشکر انصارالحسین(ع) استان همدان شامگاه یکشنبه در سومین یادواره شهدای اصناف ملایر و در مسجد حاج قاسم با اشاره به سخنانی از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره بسیج اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ابرقدرت‌های جهان از هیچ کاری فروگذار نشده و انواع مشکلات را پیش پای انقلاب ما گذاشتند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: شرق و غرب در ابتدای انقلاب جنگی جهانی با حضور ۵۷ کشور جهان علیه ایران راه انداختند و رژیم بعث را تا بن دندان مسلح کردند تا در برابر تفکر بسیجی بایستند.

,

فرمانده یگان‌های امنیتی لشکر انصارالحسین(ع) استان همدان به نقش بسیجیان و تفکر بسیجی در دوران جنگ تحمیلی اشاره و بیان کرد: بسیجیان با سن پایین ‌کارهای بزرگی انجام داده و بالاترین سرمایه زندگی‌شان یعنی جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و به شهادت رسیدند.

,

موسوی به ادامه نقشه‌های شوم دشمنان پس از پایان جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: دشمنان برجام، قطعنامه و سندهای مختلف را برای مقابله با نظام اسلامی ایران به راه انداخت اما با ایستادگی مردم همراه شد.

,

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور تأکید کرد: طرح اغتشاش سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی‌شده بود تا کشور را به آشوب بکشند که رهبر ما با یک سخنرانی تمان نقشه‌های آنان را نقش بر آب می‌سازد.

,

وی یادواره‌ها را تلنگری برای یادآوری رشادت‌های افرادی است که جانشان را برای ما فدا کردند عنوان کرد و گفت: شهدا این پیام را گذاشتند که نکند در زمان صلح ولایتتان را تنها بگذارید و این وصیت ۹۹ درصد شهدا است.

,

فرمانده یگان‌های امنیتی لشکر انصارالحسین(ع) استان همدان به وصیت‌نامه شهید همدانی اشاره کرد و گفت: این شهید والامقام به تبعیت از ولایت و حجاب برای همه تأکید داشته است.

,

وی تأکید کرد: اگر دشمن امروز فقط از راه دور سخن گفته و ما را تهدید می‌کند اما کاری نمی‌تواند انجام دهد برای این است که هنوز صدای سیلی دوران جنگ تحمیلی در گوشش است.

,

موسوی گفت: در اغتشاشات اخیر در ۲۴ ساعت تمان نقشه‌های بزرگ دشمنان نقش بر آب شد و فتنه خوابید و باید حواسمان باشد تا دوباره فریب فتنه‌های جدید را نخوریم.

,

وی گفت: باید مراقب بود سند ۲۰۳۰ دیگری امضا شود و یا آب خوردن مردم را به برجام ربط داده شود.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده یگان‌های امنیتی لشکر انصارالحسین(ع) یادواره‌ها را تلنگری برای یادآوری رشادت‌های افرادی است که جانشان را برای ما فدا کردند عنوان کرد و گفت: شهدا این پیام را گذاشتند که نکند در زمان صلح ولایتتان را تنها بگذارید و این وصیت ۹۹ درصد شهدا است.