عدم برگزاری انتخابات الکترونیک در شهرهای دارای بیش از یک نماینده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسن جعفری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرماندار نیشابور در جمع خبرنگاران گفت: تغییر فرمانداران یک امر معمولی و عادی است و با توجه به شرایط نیشابور این اتفاق رغم خورد. دو روز قبل قرار بود در جلسه شورای اداری این اتفاق بیافتد که به امروز منتقل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی خاطرنشان کرد: سرپرست فرمانداری نیشابور وظیفه انجام امور مثلث اقتصادی و انتخابات را باید در دستور کار خود قرار دهد.

,

جعفری ادامه داد: از چهار ماه پیش تغییر فرماندار کلیک خورده است و پس از طی فرآیند این جابجایی اتفاق افتاده است، هیچ مخالفتی توسط نماینده‌ای نبوده است و تأخیر به دلیل مسائل اداری بوده است.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تأکید کرد: انتظار داریم سرپرست فرمانداری نیشابور با حضورشان تولید ثروت و اشتغال ایجاد نماید و از مردم و مسئولین همکاری همه‌جانبه را خواستار هستیم.

,

جعفری تأکید کرد: حضور مردم برای منافع ملی بسیار مهم است و از یک‌شنبه ثبت‌نام کاندیدا آغاز خواهد شد و از افراد دارای شرایط دعوت می‌کنیم خود را در معرض انتخاب قرار دهند.

,

وی ادامه داد: فعلاً تعداد هشت شهرستان جهت برگزاری انتخابات الکترونیکی اعلام‌شده ولی اسم شهرستان‌ها مشخص نیست ولی قطعاً در شهرستان‌هایی که تعداد دو و بیشتر نماینده وجود دارد انتخابات الکترونیکی برگزار نخواهد شد.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در بین بازداشتی‌های اخیر افرادی بودند که با خارج از کشور در ارتباط بودند و قصد داشتند به ناامنی‌ها دامن بزنند.

,

جعفری بیان داشت: انتصاب معاون در اختیار فرماندار است و به سرپرست تأکید کردم بلافاصله معاونین را معرفی نماید ولی به دلیل اینکه معاونین به‌صورت مستقل انتخابات را برگزار نمی‌کنند زمان برای معرفی معاونت‌ها وجود دارد و تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان حکم فرماندار را بگیریم.

,

وی خاطرنشان کرد: روال اداری باید برای صدور حکم طی شود ولی بر اساس قانون تمام سرپرستی‌ها حکم فرماندار ثابت را دارد و سعید شیبانی فرماندار سابق نیشابور در استانداری فعالیت خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: تعداد هشت شهرستان جهت برگزاری انتخابات الکترونیکی اعلام‌شده ولی اسم شهرستان‌ها مشخص نیست ولی قطعاً در شهرستان‌هایی که تعداد دو و بیشتر نماینده وجود دارد انتخابات الکترونیکی برگزار نخواهد شد.