بازدید بیش از ۳۲ هزار زائر از مناطق عملیاتی غرب کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ یونس عزیزی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون برنامه ریزی های مناسبی برای برگزاری اردوهای راهیان نور در سطح استان کرمانشاه انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی با بیان اینکه در سالروز عملیات بازی دراز ۲۹ هزار و ۶۱۶ نفر از اقصی نقاط کشور در منطقه بازی دراز حضور یافتند، افزود: مجموعا از ابتدای سال ۳۲ هزار و ۶۰۶ نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده اند.

,

معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان کرد: در سال جاری قرارگاه راهیان نور توجه ویژه ای برای اعزام اقشار مختلف جامعه به اردوهای راهیان نور در مناسبت های مختلف از جمله دفاع مقدس و سالروز عملیات های مختلف دارد.

,

این مسئول گفت: از دهم آبان ماه برنامه ریزی های لازم درباره اعزام دانش آموزان استان به مناطق عملیاتی غرب و میزبانی از دانش آموزان دیگر استان ها انجام شده و تاکنون هفت هزار و ۶۹ دانش آموز دختر کرمانشاهی به مناطق عملیاتی غرب اعزام شده اند.

,

وی با بیان اینکه اردوهای مذکور ۲ روزه بودند، افزود: زائرین اعزامی از روایتگری راویان مجرب و روحانیون کاروان بهره مند شده اند.

,

عزیزی از بازدید دانش آموزان از نمایش رزمی-فرهنگی با افلاکیان خبر داد و بیان کرد: این رزمایش به بازسازی عملیات های غرورآفرین استان کرمانشاه پرداخته که اثرگذاری بالایی برای مخاطبین داشته است.

,

معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه رزمایش با افلاکیان طی ۴۵ شب در کرمانشاه برگزار شده است، تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال ۱۱۰ هزار نفر در اماکن استان کرمانشاه اسکان و سازماندهی شدند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: برابر با سهمیه ابلاغی از نیمه آذر ماه بیش از یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب طی اردویی سه روزه اعزام خواهند شد.

,

عزیزی عنوان کرد: همچنین از بهمن ماه اعزام دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی غرب کشور در دستور کار قرار می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بیش از ۳۲ هزار زائر از ابتدای سال تا کنون از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کردند.