هیچ مورد خاصی طی اغتشاشات اخیر در مرزها رخ نداد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار‌ قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه کارگروه ویژه مرز استان بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به انسجام و همدلی مسؤولان در راستای تقویت مرزهای دریایی استان ادامه داد: با مدیریت عالی استاندار بوشهر، امنیت پایداری در مرزهای دریایی خلیج فارس و ساحل استان بوشهر وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در خصوص تشکیل کارگروه ویژه مرز استان بوشهر گفت: برای خدمات دهی به مرزنشینان، تجار، صیادان استان بوشهر و ... نیاز به ساماندهی مضاعف داریم که در این راستا کارگروه ویژه مرز تشکیل و مصوبات قابل توجهی برای تامین مطالبات مرزنشینان در این کارگروه مطرح شد.

,

فرمانده مرزبانی ناجا یکی از مصوبات جلسه را تسریع در تخلیه بار تجار در بنادر استان بوشهر عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا افزایش ساعت کار بنادر و گمرکات برای تسهیل و کمک به مرزنشینان، لنج داران و بازرگانان از دیگر مصوبات جلسه کارگروه ویژه مرز است.

,

سردار رضایی با تاکید بر ساماندهی بنادر حوزه شمالی استان بوشهر عنوان کرد: ترمیم 4 بندر بر اساس زمان بندی از دیگر مصوبات جلسه است.

,

وی مدیریت بار قاچاق را مورد اشاره قرار داد و افزود: بر‌اساس مصوبات مقرر است در آن مکان هایی که دارای خلاء انسدادی است ترتیبی اتخاذ شود که گمرکات و بنادر، برنامه‌ها و طرح‌های لازم را تدوین و اجرا کنند.

,

فرمانده مرزبانی ناجا به افزایش بسترهای تخلف در عرصه شناورها اشاره و تصریح کرد: افزایش ظرفیت‌های سوخت شناورها زمینه جرم و تخلف را هم افزایش داده بر این اساس دستگاه‌های ذیربط این مهم را مدیریت و اطلاع رسانی کنند و با متخلفان بر اساس قانون برخورد شود.

,

وی با بیان اینکه مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در لبه برنامه‌های دشمنان در صفر مرزی قرار دارد، خاطر نشان کرد: خوشبختانه با اقدامات مناسبی که توسط مرزبانان انجام شد، هیچ مورد خاصی در اغتشاشات اخیر در مرزهای ایران رخ نداد.

,

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه همزمان با بروز فتنه اخیر تشدید کنترل مرزها در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: در این راستا کشفیات مواد مخدر افزایش یافت به‌گونه‌ای که در 72 ساعتی که فتنه تحمیل شد، افزون بر 3 تن مواد مخدر و کالاهای ضدفرهنگی بسیاری در مرزها کشف شد.

,

فرمانده مرزبانی ناجا هماهنگی و تعامل مرزنشینان در مقابله با فتنه اخیر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در بسیاری از مرزهای ایران به دلیل افزایش آگاهی مرزنشینان نسبت به قوانین و مقررات در مرزها، جرایم و تخلف‌ها نیز کاهش یافته و ضرورت دارد رسانه‌ ها از جمله صدا و سیما که تاثیرگذار و مورد اعتماد همگان هستند در تشریح قوانین و مقررات مرز، یاری رسان ما باشند.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه همزمان با بروز فتنه اخیر کنترل مرزها تشدید شد، گفت: در اغتشاشات اخیر هیچ مورد خاصی در مرزهای ایران رخ نداد.