زیرساخت‌‌های طرح صیانت در 10 استان ایجاد شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در آئین افتتاح اردوگاه صیانت و درمان شهرستان نهاوند با تأکید بر اهمیت مسائل فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: مسائل فرهنگی و اجتماعی زیربناست اما مدل‌های اقتصادی که محصول غرب است در کشور الگو شده‌اند که این امر مشکلات‌ ما را حل نمی‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه متاسفانه عارضه‌های اجتماعی همچون حاشیه نشینی، فقر و طلاق به وجود آمده است، گفت: البته این معضلات اجتماعی قابل قبول نیست و تأمل برانگیز است.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: می‌توانیم بر این‌ مشکلات فائق بیاییم و باید با الگوهای بومی این‌مشکل را حل کنیم؛ این مشکلات حل شدنی است.

,

وی با بیان اینکه باید در کنار هم قرار بگیریم و برای حل ‌مشکلات تلاش کنیم، افزود: باید برای حل مشکلات، کاهش بیکاری و رونق تولید کار ‌کنیم که اجرای کامل اقتصاد مقاومتی راه حل این‌ مشکلات است.

,

سردار سلیمانی تصریح کرد: بسیج با عزم جزم، روحیه جهادی و کمک گرفتن از نیروی جوان و با امید به موفقیت در عرصه‌های مختلف وارد شده است.

,

وی با تأکید بر اینکه برای تحقق گام دوم انقلاب بسیج به صورت جهادی وارد شده است ادامه داد: کسانی که دل در گرو پیشرفت‌ کشور دارند باید در تحقق گام دوم انقلاب کمک کنند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: برای حل ‌مشکلات باید جبهه تشکیل دهیم و البته برنامه‌هایی نیز در این خصوص اجرا شده است اما کافی نیست؛ با کمک جوانان و استفاده از راهکارهای بومی باید به این‌مشکلات حمله کنیم و پیروز میدان‌ شویم.

,

وی با بیان اینکه بسیج تمام قد خود را برای حل‌ مشکلات آماده می‌کند، یادآور شد:‌ نقش مردم در این‌ زمینه بسیار‌ مهم است؛ البته ایجاد اشتغال و رونق تولید نیز بسیار مهم است که با تحقق این‌ موارد بسیاری از مشکلات اجتماعی حل می‌شود.

,

سردار سلیمانی با تأکید بر اینکه برای توسعه زیرساخت‌ها آمادگی کامل داریم، اظهار کرد: در ۱۰ استان زیرساخت‌ طرح صیانت ایجاد شده و در ۱۰ استان دیگر نیز کار شروع شده است.

,

وی با اشاره به تدارک مراقبت‌ها در مراکز صیانت گفت: باید پس از ترک اعتیاد با اجرای مراقبت‌های پس از بهبود و ارائه مهارت‌آموزی بهبودیافتگان به آغوش جامعه باز گردند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان بیان کرد: باید این‌ مسیر تداوم یابد و با‌ کمک مسئولان و با روحیه جهادی بتوانیم زیرساخت‌های اجرای طرح کرامت را آماده کرده و این مراکز تجهیز شوند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برای حل مشکلات باید در کنار هم جبهه‌ تشکیل دهیم، گفت: بیکاری و کاهش فقر با اجرای کامل اقتصاد مقاومتی ممکن است.