یورش پلیس فرانسه به اردوگاه پناهجویان در شمال پاریس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دولت فرانسه که از بیش از یک سال پیش با تظاهرات‌های هفتگی علیه نظام سرمایه‌داری مواجه است و با سیاست مشت‌آهنین به استقبال آنها رفته، این بار پناهجویان و مهاجران را هدف این سیاست قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پلیس فرانسه از صبح امروز (پنجشنبه) به یک اردوگاه پناهجویان در شمال پاریس یورش برده و به بهانه غیرقانونی بودن آن، شروع به تخریب سرپناه‌ها و چادرهای این افراد کرده است.

,

به نوشته خبرگزاری «رویترز» این اقدام دولت فرانسه نشان از موضع سخت‌تر آن علیه مهاجران دارد و طبق بیانیه دفتر محلی پلیس پاریس، نه تنها این اردوگاه بلکه تمام افراد حاضر در آن نیز پناهجویان غیرقانونی معرفی شده‌اند.

,

پلیس فرانسه بعد از تخریب و تخلیه این اردوگاه، مدعی شد حدود ۳۰۰ پناهجو را از این منطقه در شمال پاریس به مکان‌های مراقبت‌شده انتقال می‌دهد.

,

از زمان تخریب اردوگاه بزرگ مهاجران در «کاله» توسط دولت فرانسه در سال ۲۰۱۶، تعداد زیادی از پناهجویان بی‌سرپناه مجبور شدند به پاریس نقل مکان کنند.

,

دولت فرانسه نیز هر چند وقت یک بار پناهگاه‌های این افراد را تخریب می‌کند اما راهکاری برای پایان دادن به مشکلات آنها نمی‌اندیشد.

,

انتهای پیام/

]
پلیس فرانسه با یورش بردن به اردوگاه پناهجویان در شمال پاریس، اقامتگاه‌های آنها را تخریب کرده و حدود 300 نفر را به مکان مراقبت‌شده منتقل کرد.