تلاش شبانه روزی سپاه برای بهره‌برداری از اردوگاه صیانت همدان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) ظهر امروز در مراسم افتتاح اردوگاه صیانت و درمان نهاوند گفت: سهم استان همدان از پروژه های عمرانی یک صد هزار و ۴۰ پروژه بود و ابتدای امسال راه اندازی این اردوگاه رو شروع کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان افزود: نیروهای سپاه انصارالحسین (ع) شبانه روزی در این مجموعه زحمت کشیدند و در شش ماه تلاش کردند تا این پروژه به بهره برداری برسد.

,

در ادامه شهرام صادقی معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین علیه السلام اظهار داشت: برای راه اندازی این مرکز بسیج سازندگی ۵ میلیارد تومان و سازمان بسیج مستضعفین ۲ میلیارد تومان هزینه کرده اند.

,

وی افزود: در حال حاضر برای ۴۰۰ نفر ۱۲ میلیارد تومان نیاز داریم و برای پذیرش ۱۰۰ نفر به ۴ میلیارد تومان هزینه نیاز است.

,

معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین ع استان همدان با بیان اینکه این اردوگاه شامل سه سالن با مجموعه زیر بنای ۲۵۰۰ متر مربع است عنوان کرد: ساختمان احیا شامل اتاق‌های سم زدایی، غربالگری و آزمایشگاه است و سالن غذاخوری و آشپزخانه آسایشگاه ویژه درمان و صیانت معتادان، نیز برخی از واحد های این اردوگاه صیانت است.

,

صادقی تاکید کرد: این اردوگاه با همکاری بسیج، سپاه استان و ستاد مبارزه با مواد مخدر احداث شده است.

,

در ادامه مصطفی آزاد بخت معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان با وحدت و هماهنگی مثال زدنی حرکت می کند گفت: اگر سپاه نباشد آبادانی نخواهیم داشت و عزیزان سپاه با تفکر بسیجی به پروژه ها ورود می‌کنند.

,

وی افزود: مانور ۱۰ هزار نفری بعد از اتفاقات اخیر در کشور، جلوه های همدان را بازهم نشان داد و مردم استان در اتفاقات اخیر نشان دادند که بصیرت دارند.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه ما برای نشاندن دشمنان سر جای خود به این مانورهای احتیاج داریم عنوان کرد: ما آماده جنگ با فقر و مشکلات هستیم.

,

آزادبخت تصریح کرد: سپاه ۵ میلیارد و بهزیستی ۲ میلیارد و نیم برای پروژه اردوگاه صیانت هزینه کردند.

,

وی با اشاره به نقش نهاوند در دوران دفاع مقدس گفت: نهاوند و نهاوندی ها در زمان دفاع مقدس نقش ویژه ای داشتند و اوضاع در این شهر با تلاش همکاران و مدیران وضعیت مطلوبی دارد.

,

انتهای پیام/

]
با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین اردوگاه صیانت و درمان نهاوند افتتاح شد.