افتتاح گلزار شهدای روستای بهادربیگ
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ عصر امروز گلزار شهدای روستای بهادربیگ به دست سردار غلامرضاسلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

, ,

این روستا با دارا بودن ۳۳ شهید از روستاهای شاخص شهرستان بهار می باشد. پس از رونمایی از گلزار شهدا با قرائت فاتحه و نثارگل مقبره شهدا غبارروبی شد.

,

, ,

, ,

علی قرا باغی، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین ع در تشریح گلزار شهدای این روستا گفت: مبارزه با فقر و محرومیت تنها منحصر به موارد مادی نمی شود بلکه باید با فقر روحی و فرهنگی نیز مبارزه کرد، بر این اساس جهاد سازندگی سپاه ناحیه بهار مبادرت به ساخت و بهسازی گلزار شهدای روستای بهادربیگ کرده است.

,

, ,

قرا باغی ادامه داد: کار اجرایی گلزار شهدای روستای بهادربیگ در ۷۰۰ متر مربع از تابستان سال جاری و با همکاری و مساعدت فرمانداری بهار و بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شده و به همت جهاد سازندگی سپاه ناحیه بهار امسال به پایان رسید.

,

, ,

وی اظهار داشت: در این روستا ۳ فرزند شهید و ۴ برادر شهید وجود دارد که از این حیث شاخص است. در این گلزار شهدا ۳۳ شهید روستا به همراه والدین شهدا آرمیده اند و یادمان ۴ تن از شهدای بهادربیگ به نام بهادربیگی نیز در آن نصب شده است.

,

انتهای پیام/

]
در آخرین روز از هفته بسیج رییس بسیج مستضعفین کشور میهمان روستای بهادربیگ از توابع شهرستان بهار بود و گلزار شهدای این روستا را افتتاح کرد.