رسیدگی به 85 پرونده تخلف در شعب تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین اشرفی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: از تاریخ 25 آبان ماه همزمان با اجرای طرح پیشگیری و مقابله با تخلفات گرانفروشی و احتکار تاکنون به 85 پرونده بخش کالا و خدمات در شعب تعزیرات حکومتی سراسر استان رسیدگی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,
وی با بیان اینکه متخلفان به 818 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند، افزود: طی بازه زمانی اعلام شده 195 پرونده تخلف توسط بازرسان صمت و اتاق اصناف تنظیم و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی تحویل شده است.
,
 
,
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی بیان کرد: گزارش‌های اعلام شده به ترتیب فراوانی شامل تخلفات عدم درج قیمت، گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور خرید است.
,
 
,
اشرفی عنوان کرد: در این مدت تعداد 78 اکیپ گشت مشترک با محوریت تعزیرات حکومتی از 265 واحد صنفی بازدید کردند.
,
 
,
وی تصریح کرد: شعب تعزیرات حکومتی با هرگونه افزایش غیر قانونی کالا و خدمات وفق مقررات برخورد خواهند کرد.
,
 
,
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: شهروندان می‌توانند گزارش یا شکایات خود را با سامانه 135 درمیان گذاشته تا در اسرع وقت پیگیری و نتیجه به آنان اعلام شود.
,
 
,
اشرفی افزود: طرح پیشگیری و مقابله با گرانفروشی و احتکار از 25 آبان ماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه دارد و پس از پایان مهلت اجرای طرح ، نظارت و بازرسی از واحد های صنفی با مشارکت سایر دستگاه‌های متولی همچنان ادامه خواهد داشت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
اشرفی گفت: از تاریخ 25 آبان ماه همزمان با اجرای طرح پیشگیری و مقابله با تخلفات گرانفروشی و احتکار تاکنون به 85 پرونده بخش کالا و خدمات در شعب تعزیرات حکومتی سراسر استان رسیدگی شد و متخلفان به 818 میلیون ریال محکوم شدند.