برگزاری دادگاه مدیران متخلف لرستان به صورت علنی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، محمد رزم ظهر امروز در جلسه ستاد جرایم خاص استان لرستان ضمن تبریک هفته بسیج اظهارداشت: مبنای تشکیل جلسات ستاد جرائم خاص لرستان بخشنامه رئیس قوه قضاییه و دستور العمل کنترل مجرمان خاص است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی با بیان اینکه هدف از ستاد جرائم خاص استان مبارزه با جرایم شرارت آمیز، باند های مزاحمت نوامیس، پیشگیری از جرایم مهم،جرایم امنیتی وناامن کننده و سرقت‌های مسلحانه است افزود: تشکیل این جلسات در ایجاد امنیت استان و‌ کاهش جرائم مهم بسیار اهمیت دارد.

,

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه اراذل و اوباش استان لرستان باید شناسایی، سطح بندی، مستند سازی و کنترل شوند عنوان کرد: اولین جلسه ستاد جرائم خاص لرستان در رابطه با شناسایی و دستگیری قاتلین متواری بود که نتایج خوبی نیز حاصل شد که در این رابطه از اداره کل اطلاعات، اطلاعات ناجا و اطلاعات سپاه به خاطر کشف این قتل ها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

,

وی بیان کرد: در تلاش هستیم تا مقدمات برگزاری علنی برخی جلسات محاکمه دادگاه کیفری یک از جمله تخلفات مالی برخی مدیران، قتل‌های ناامن کننده و نیز جلسات رسیدگی مهم را از طریق رسانه‌های مختلف به صورت زنده به سمع و نظر مردم برسانیم.

,

رزم در بخش دیگری از سخنان خود با اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: باید لیدرهای اصلی این اغتشاشات شناسایی و با آنها برخورد قاطع صورت گیرد.

,

وی تصریح کرد:اغتشاشگران اخیر به هیچ چیز حتی علایم رانندگی رحم نکردند که به تعبیر مقام معظم رهبری این افراد مردم نبودند و از اشرار هستند.

,

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه در بازدید از زندان پای صحبت و درد دل اغتشاشگران نشستیم که اکثر آنها اظهار ندامت کردند اظهارداشت: این افراد از اقشار ضعیف جامعه و بدون هیچگونه گرایش و اهداف سیاسی بودند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه اراذل و اوباش استان لرستان باید شناسایی، سطح بندی، مستند سازی و کنترل شوند گفت: دادگاه مدیران متخلف لرستان به صورت علنی برگزار می‌شود.