مرخصی‌های شهردار زنجان با هماهنگی شورای شهر است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به پیشرفت پروژه سبزه‌میدان، اظهار کرد: پروژه سبزه‌میدان طبق زمان‌بندی در حال اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی بابیان اینکه پروژه سبزه‌میدان از طرف خیابان ضلع غربی باید زیر بار ترافیک قرار گیرد، ابراز کرد: زیرساخت‌های ضلع غربی پروژه سبزه‌میدان تا فردا به‌صورت کامل جابجا می‌شود و بتن‌ریزی دیوار ضلع شرقی در حال انجام است.

,

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه در طرح اولیه پروژه سبزه‌میدان، خیابان زینبیه از مسیر خیابان هفت‌تیر متصل بود، تصریح کرد: طبق بررسی هایی که انجام شد شاید بتوانیم خیابان زینبه را از طریق تونلی به عرض 6 متر به هم متصل کنیم.

,

وی با اشاره به پروژه محور پادگان، عنوان کرد: طبق صحبت‌هایی که با مسئولین مربوطه انجام‌شده است شهرداری با ارائه لیست کارکنان خود به مسئولین این نهاد کار خود را در این محور ادامه خواهد داد.

,

حمیدی با اشاره به حرف و حدیث هایی که در مورد حضور شهردار زنجان وجود دارد، خاطرنشان کرد: طبق قانون شهردار یک شهر نمی‌تواند در شهر دیگر تدریس کند و شهردار حتماً باید در مرکز آن شهر ساکن باشد.

,

رئیس شورای شهر زنجان بابیان اینکه شهردار زنجان این دو قانون را رعایت می‌کند، افزود: شهردار زنجان قبل از پذیرش مسئولیت شهرداری زنجان، استاد راهنمای چند پایان‌نامه بود که بعد از اتمام آن پایان‌نامه‌ها شهردار زنجان در هیچ دانشگاهی تدریس نمی‌کند.

,

وی با اشاره به اینکه شاید برخی از روزهای آخر هفته را شهردار در زنجان حضور نداشته باشد، ادامه داد: این عدم حضور نیز با هماهنگی شورای شهر و مرخصی شورای شهر زنجان بوده است.

,

حمیدی با اشاره به عدم برگزاری جلسه علنی شورای شهر در هفته گذشته، تصریح کرد: به دلیل مطرح بودن برخی از مسائل که شاید نیازی نبود اذهان عمومی به آن‌ معطوف شود و باعث تشویش اذهان عمومی شویم به درخواست اعضای شورای شهر جلسه هفته گذشته به‌صورت غیرعلنی برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه پروژه سبزه‌میدان طبق زمان‌بندی در حال اجرا است، گفت: تا فردا زیرساخت‌های موجود در پروژه سبزه‌میدان جابجا می‌شود.