اعزام بیش از ۳۰۰ نفر از مددجویان مینابی به مشهد مقدس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین حیدری، رئیس کمیته امداد توکهور شهرستان میناب در گفتگو باخبرنگار هرمز اظهارکرد: برگزاری اردوهای زیارتی ازجمله برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد است که با هدف ایجاد نشاط معنوی، ارتقاء خودباوری دینی و آموزش سبک زندگی اسلامی برای مددجویان برگزار می‌شود و خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در قالب طرح‌های مختلف به مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲۵ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توکهور با مشارکت خیران در قالب اردوهای زیارتی، آموزشی و تفریحی به مشهد مقدس اعزام شدند و مبلغ ۱۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعتبار به‌ منظور برگزاری این اردوهای فرهنگی هزینه شده است.

,

رئیس کمیته امداد توکهور بابیان این مطلب که دانش آموزان، دانشجویان و زنان سرپرست خانوار در اولویت برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد قرار دارند، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد در حوزه فرهنگی آموزش مهارت‌های زندگی و اعزام مددجویان به اماکن مذهبی به‌خصوص مددجویان زیارت اولی به مشهد مقدس برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) است که در زندگی فردی و اجتماعی جامعه هدف این نهاد تأثیر به سزایی دارد.

,

حیدری خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://shogheziarat.emdad.ir و یا دفاتر کمیته امداد و مشارکت در طرح «شوق زیارت» زمینه اعزام نیازمندانی که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند را فراهم سازند و در این کار خداپسندانه سهیم باشند.

,

انتهای پیام/

]
حیدری، رئیس کمیته امداد بخش توکهور میناب گفت: ۳۲۵ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توکهور با مشارکت خیران در قالب اردوهای زیارتی، آموزشی و تفریحی به مشهد مقدس اعزام شدند.