احیای 24 واحد تولیدی با حمایت قضایی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما، مراسم قشر بسیج حقوقدانان اردبیل با حضور رئیس کل دادگستری استان، فرمانده سپاه استان و جمعی از حقوقدانان بسیجی ظهر امروز در محل دادگستری استان اردبیل برگزار شد.
ناصر عتباتی در این مراسم ضمن تبریک روز بسیج حقوقدانان گفت: یکی از عوامل اصلی موفقیت حقوقدانان اشرافیت بر موضوعات در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است. لذا زمانی که این علم و اشرافیت با تفکر و روحیه بسیجی همراه باشد، سدی محکم در برابر هجوم دشمنان و کلید اصلی موفقیت و پیشرفت کشور خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
,

وی با انتقاد از برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز گفت: متاسفانه برخی از این سازمان‌ها و نهادها از این روحیه و تفکر بسیجی فاصله گرفته اند و این فاصله گرفتن خود موجب بسیاری از مشکلات در کشور شده است.

,

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی استان بر اساس همین رویکرد، اقدامات بسیار مطلوبی در حوزه حمایت از تولید و اشتغال داشته است به طوری که با تلاش‌های صورت گرفته با همکاری سایر دستگاهها و نهادها توانسته است ۲۴ واحد تولیدی غیر فعال را با حمایت های قضایی خود دوباره فعال نماید که کارخانه ذوب آهن اردبیل یکی از بزرگترین و مهمترین آن است.

,

وی تصریح کرد:نقش بسیج در سالم سازی مراودات اجتماعی بسیار مهم است لذا فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از مولفه های سالم سازی مراودات اجتماعی در جامعه باید با اثر گذاری قشر بسیج به نحو مطلوب گسترش یابد.

,

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با قدردانی از عملکرد سازمان بسیج حقوقدانان طرح یک مسجد یک حقوقدان را از طرح‌های بسیار مهم در روشنگری، آگاهی دهی و افزایش اطلاعات حقوقی مردم عنوان کرد وگفت: این طرح می‌تواند ضمن افزایش سرمایه های اجتماعی به ویژه در مناطق کم برخوردار و محروم به کاهش میزان ورودی پرونده ها در محاکم قضایی کمک کند.

,

استفاده از ظرفیت کمیته صلح و سازش به منظور ترویج فرهنگ گذشت و ایثار در جامعه و فعالیت‌های اقناعی و پرهیز از اقدامات منفعلانه از دیگر تاکیدات رئیس کل دادگستری استان در این مراسم بود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
رئیس کل دادگستری استان اردبیل وی با انتقاد از برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز گفت: متاسفانه برخی از این سازمان‌ها و نهادها از این روحیه و تفکر بسیجی فاصله گرفته اند و این فاصله گرفتن خود موجب بسیاری از مشکلات در کشور شده است.